• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

McDonald’s запускає програму лояльності, яка винагороджує клієнтів Біг-Маками

17 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
McDonald’s запускає програму лояльності, яка винагороджує клієнтів Біг-Маками
Share on FacebookShare on Twitter

McDonald’s представила нову програму лояльності під назвою My McDonald’s Rewards, яка зараз тестується в 10 місцях по всій Великобританії.

Схема доступна через додаток My McDonald’s і дозволяє клієнтам заробляти бали за кожне замовлення, які потім можна обміняти на пункти меню. Клієнти отримають 100 балів за кожен витрачений £1, а також зможуть отримати різні призи залежно від кількості набраних балів.

McDonald's запускає програму лояльності, яка винагороджує клієнтів Біг-Маками

За 1500 балів, які клієнти отримають, витративши 15 фунтів стерлінгів, винагороди включають міні-макфлуррі, маленьку картоплю фрі, гарнір або звичайну каву.

Користувачі програми також можуть накопичувати додаткові бали, щоб отримати більші призи. За 2500 балів клієнти можуть отримати: подвійний чизбургер, курку з беконом або овочевий делюкс; за 4000 балів можуть отримати ще більшу винагороду: Біг Мак, шість Chicken McNuggets або салат преміум-класу.

McDonald's запускає програму лояльності, яка винагороджує клієнтів Біг-Маками

McDonald’s також дає клієнтам можливість пожертвувати свої бали на допомогу дітям. Бали будуть конвертовані в пожертвування готівкою, при цьому 1500 балів оцінюються в £1,50, 2500 балів стануть £2,50, а 4000 балів — £4.

Хоча бали можна накопичити, вони закінчаться через рік, якщо їх не використати.

Бали можна збирати лише за замовлення, розміщені безпосередньо через McDonald’s, тому замовлення, зроблені через третю сторону, як-от Just Eat або Uber Eats, не будуть прийнятними.

Мережа швидкого харчування залучила телеведучого Райлана Кларка-Ніла, щоб він представив схему через відео на YouTube.

Програма винагород спочатку запускається в 10 місцях на півночі Англії в Ліверпулі та його околицях. До кінця місяця він буде розгорнутий у 65 додаткових ресторанах.

Торішня кампанія McDonald’s

Наприкінці минулого року McDonald’s представив нову платформу бренду, щоб продемонструвати свою роботу щодо стійкості. Кампанія «Зміни трохи, зміни багато» підкреслює невеликі зміни, які внесла мережа швидкого харчування у сфері молоді, сільського господарства та відходів.

Це була перша велика кампанія, яку запустила Мішель Грем-Клер, яка взяла на себе роль генерального директора з маркетингу Великобританії в серпні.

Тоді вона сказала: «Ця нова платформа бренду дозволить нам розповісти про дії, які ми вживаємо, щоб покращити можливості для молоді, допомогти виробникам прийняти екологічні методи ведення сільського господарства та забезпечити, щоб наше пакування виготовлялося з відновлюваних, перероблених або сертифікованих джерел».

Джерело

Фото на головній: Erik Mclean


Читайте також:

В Італії зупинили будівництво McDonald’s, який мав би відкритися поруч із римськими термами Каракалли третього століття

Теги: креативрозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.