McDonald’s представила нову програму лояльності під назвою My McDonald’s Rewards, яка зараз тестується в 10 місцях по всій Великобританії.
Схема доступна через додаток My McDonald’s і дозволяє клієнтам заробляти бали за кожне замовлення, які потім можна обміняти на пункти меню. Клієнти отримають 100 балів за кожен витрачений £1, а також зможуть отримати різні призи залежно від кількості набраних балів.
За 1500 балів, які клієнти отримають, витративши 15 фунтів стерлінгів, винагороди включають міні-макфлуррі, маленьку картоплю фрі, гарнір або звичайну каву.
Користувачі програми також можуть накопичувати додаткові бали, щоб отримати більші призи. За 2500 балів клієнти можуть отримати: подвійний чизбургер, курку з беконом або овочевий делюкс; за 4000 балів можуть отримати ще більшу винагороду: Біг Мак, шість Chicken McNuggets або салат преміум-класу.
McDonald’s також дає клієнтам можливість пожертвувати свої бали на допомогу дітям. Бали будуть конвертовані в пожертвування готівкою, при цьому 1500 балів оцінюються в £1,50, 2500 балів стануть £2,50, а 4000 балів — £4.
Хоча бали можна накопичити, вони закінчаться через рік, якщо їх не використати.
Бали можна збирати лише за замовлення, розміщені безпосередньо через McDonald’s, тому замовлення, зроблені через третю сторону, як-от Just Eat або Uber Eats, не будуть прийнятними.
Мережа швидкого харчування залучила телеведучого Райлана Кларка-Ніла, щоб він представив схему через відео на YouTube.
Програма винагород спочатку запускається в 10 місцях на півночі Англії в Ліверпулі та його околицях. До кінця місяця він буде розгорнутий у 65 додаткових ресторанах.
Торішня кампанія McDonald’s
Наприкінці минулого року McDonald’s представив нову платформу бренду, щоб продемонструвати свою роботу щодо стійкості. Кампанія «Зміни трохи, зміни багато» підкреслює невеликі зміни, які внесла мережа швидкого харчування у сфері молоді, сільського господарства та відходів.
Це була перша велика кампанія, яку запустила Мішель Грем-Клер, яка взяла на себе роль генерального директора з маркетингу Великобританії в серпні.
Тоді вона сказала: «Ця нова платформа бренду дозволить нам розповісти про дії, які ми вживаємо, щоб покращити можливості для молоді, допомогти виробникам прийняти екологічні методи ведення сільського господарства та забезпечити, щоб наше пакування виготовлялося з відновлюваних, перероблених або сертифікованих джерел».
Фото на головній: Erik Mclean
Читайте також:
В Італії зупинили будівництво McDonald’s, який мав би відкритися поруч із римськими термами Каракалли третього століття