Продовжуючи свою успішну кампанію останніх трьох років «Great tasting coffee, simple», мережа фастфуду McDonald’s запустила нову інтегровану кампанію, яка має стати ще одним аргументом на користь бренду McCafé. І робить вона це, кепкуючи з високих цін та надлишкових «послуг», характерних для кав’ярень нашого часу.

Так, іноді ми хотіли б розслабитися у майстерно створеній мистецькій атмосфері кав’ярні, де бариста диригує витонченим процесом кавової церемонії. Але іноді кава має бути просто кавою. Тому у новому ролику від агенції Leo Burnett London для бренду McCafé, який належить McDonald’s, можна побачити чимало шпильок в бік вишуканих/особливих/не мейнстрімових кав’ярень. Тим паче, що в них дуже легко заплатити за стаканчик кави такі гроші, яких він не вартий.

Саме це й відбувається з жінкою, яка просто зайшла взяти кави в дорогу. На своє нещастя вона, схоже, зайшла до тієї кав’ярні, яка аж надто далеко зайшла в своїй гонитві за духом часу. Цей ролик попри свою лаконічність просто-таки перенасичений всіма тими додатковими послугами та речами, які споживання кави жодним чином не стосуються. Наприклад, яма з повітряними кульками та власний діджей в залі.

У той час, як головна героїня намагається пояснити баристі, що їй потрібна просто кава лате, ми, глядачі, бачимо, як на задньому плані численні покупці намагаються дати собі раду у цьому неспокійному середовищі. Голосна музика діджея не дозволяє парі спокійно поговорити, а чоловік у діловому костюмі намагається пити каву, не звертаючи увагу на енергійний масаж, від якого він аж труситься.

McCafé та «не мейнстрімова кава»

«Споживачі регулярно кажуть нам, що наша кава добре смакує і є до того ж набагато дешевшою у порівнянні з цінами конкурентів», – зазначив Томас О’Ніл (Thomas O’Neill), директор з маркетингу їжі та напоїв у McDonald’s U.K.

«Наша нова кампанія просто дещо драматизує те, наскільки дорогим та чудернацьким стає все, що можна побачити у культурному просторі кав’ярень».

І дійсно, бренд McCafé та його агенція вже не перший рік насміхаються над «високою культурою кави», коли кожен новий виток еволюції химерних вигадок стикається з новою хвилею іронії.

«McCafé – проста відповідь на занадто складному ринку кави», – заявив Пітер Хейес (Peter Heyes), креативний директор Leo Burnett London.

До речі, оскільки Leo Burnett London створювала цей ролик спільно з агенцією The Marketing Store, у відео можна побачити стаканчик McCafé вже у новому іконічно жовтому дизайні.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...