McCafé нагадує, що іноді кава має бути просто кавою

Продовжуючи свою успішну кампанію останніх трьох років «Great tasting coffee, simple», мережа фастфуду McDonald’s запустила нову інтегровану кампанію, яка має стати ще одним аргументом на користь бренду McCafé. І робить вона це, кепкуючи з високих цін та надлишкових «послуг», характерних для кав’ярень нашого часу.

Так, іноді ми хотіли б розслабитися у майстерно створеній мистецькій атмосфері кав’ярні, де бариста диригує витонченим процесом кавової церемонії. Але іноді кава має бути просто кавою. Тому у новому ролику від агенції Leo Burnett London для бренду McCafé, який належить McDonald’s, можна побачити чимало шпильок в бік вишуканих/особливих/не мейнстрімових кав’ярень. Тим паче, що в них дуже легко заплатити за стаканчик кави такі гроші, яких він не вартий.

Саме це й відбувається з жінкою, яка просто зайшла взяти кави в дорогу. На своє нещастя вона, схоже, зайшла до тієї кав’ярні, яка аж надто далеко зайшла в своїй гонитві за духом часу. Цей ролик попри свою лаконічність просто-таки перенасичений всіма тими додатковими послугами та речами, які споживання кави жодним чином не стосуються. Наприклад, яма з повітряними кульками та власний діджей в залі.

У той час, як головна героїня намагається пояснити баристі, що їй потрібна просто кава лате, ми, глядачі, бачимо, як на задньому плані численні покупці намагаються дати собі раду у цьому неспокійному середовищі. Голосна музика діджея не дозволяє парі спокійно поговорити, а чоловік у діловому костюмі намагається пити каву, не звертаючи увагу на енергійний масаж, від якого він аж труситься.

McCafé та «не мейнстрімова кава»

«Споживачі регулярно кажуть нам, що наша кава добре смакує і є до того ж набагато дешевшою у порівнянні з цінами конкурентів», – зазначив Томас О’Ніл (Thomas O’Neill), директор з маркетингу їжі та напоїв у McDonald’s U.K.

«Наша нова кампанія просто дещо драматизує те, наскільки дорогим та чудернацьким стає все, що можна побачити у культурному просторі кав’ярень».

І дійсно, бренд McCafé та його агенція вже не перший рік насміхаються над «високою культурою кави», коли кожен новий виток еволюції химерних вигадок стикається з новою хвилею іронії.

«McCafé – проста відповідь на занадто складному ринку кави», – заявив Пітер Хейес (Peter Heyes), креативний директор Leo Burnett London.

До речі, оскільки Leo Burnett London створювала цей ролик спільно з агенцією The Marketing Store, у відео можна побачити стаканчик McCafé вже у новому іконічно жовтому дизайні.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.