Матери, которые не празднуют “День Матери”

Цветы, коробки конфет и открытки – ничто в сравнении с подарком, на который эти героические мамы надеются на День матери – жизнь их детей.

Фонд  SickKids и агентство Cossette из Канады создали рекламу про детей с тяжёлыми заболеваниями в своей кампании «VS». Кампания рассказывает про День матери, фокусируясь на горе и невероятной силе и выдержке мам, чьи дети проходят лечение в больнице.

Ролик называется «Sick Kids Vs. Nothing», он раскрывает тему о том, что мамы думают о типичных подарках, связанных с празднованием. Одна из матерей, когда узнала, что ее сын болеет лейкемией и теперь практически живет в больнице SickKids, в День матери сказала: «Мне не нужен праздничный ужин», поскольку она сама разогревает пищу для своего сына Марка в микроволновой печи и приносит ее на больничную койку.

В то время как многие матери, возможно бы, не вытерпели подобную боль, которые пережили женщины в этом ролике, это универсальное послание от SickKids заявляет во всеуслышание, в чем состоит истинное счастье материнства.

Диана Мехедок

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...