Матери, которые не празднуют “День Матери”

Цветы, коробки конфет и открытки – ничто в сравнении с подарком, на который эти героические мамы надеются на День матери – жизнь их детей.

Фонд  SickKids и агентство Cossette из Канады создали рекламу про детей с тяжёлыми заболеваниями в своей кампании «VS». Кампания рассказывает про День матери, фокусируясь на горе и невероятной силе и выдержке мам, чьи дети проходят лечение в больнице.

Ролик называется «Sick Kids Vs. Nothing», он раскрывает тему о том, что мамы думают о типичных подарках, связанных с празднованием. Одна из матерей, когда узнала, что ее сын болеет лейкемией и теперь практически живет в больнице SickKids, в День матери сказала: «Мне не нужен праздничный ужин», поскольку она сама разогревает пищу для своего сына Марка в микроволновой печи и приносит ее на больничную койку.

В то время как многие матери, возможно бы, не вытерпели подобную боль, которые пережили женщины в этом ролике, это универсальное послание от SickKids заявляет во всеуслышание, в чем состоит истинное счастье материнства.

Диана Мехедок

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...