• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Маркетингова компанія PØLARIS Partners оновила молочний бренд «Гармонія»

15 Червня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Маркетингова компанія PØLARIS Partners оновила молочний бренд «Гармонія»
Share on FacebookShare on Twitter

Маркетингова компанія PØLARIS Partners закінчила роботу над комплексним оновленням бренду молочної продукції «Гармонія» в рамках його підготовки до виходу на національний ринок.

«Гармонія» — один із лідерів регіонального ринку молочних продуктів України. Для успішного розвитку на національному рівні, бренду потрібно було вийти на якісно новий етап розвитку, диференціюватися від конкурентів за допомогою репозиціонування, зміцнити зв’язку «маркетинг-продажі».

Період співпраці компанії з брендом тривав 1,5 року. За цей час фахівці PØLARIS Partners провели комплекс глибинних бренд-маркетингових робіт за трьома основними напрямками:

Аналіз і аудит бренду

Проведення глибинних інтерв’ю з власниками і топ-менеджерами компанії. Організація фокус-груп зі споживачами для з’ясування нинішнього сприйняття бренду, Store-check полиці. Проведення стратегічної сесії для пошуку найкращого варіанту розвитку бренду.

Розробка продуктово-асортиментної стратегії. Формування продуктово-асортиментної стратегії та продуктової матриці бренду на основі потреб цільової аудиторії. Визначення базових характеристик продукту і типів упаковки, рекомендації щодо впровадження нових упаковочних рішень.

Брендинг

Створення нової платформи позиціонування бренду. Розробка слогана, логотипа і дизайну упаковки продукції ключових категорій: молока, кефіру, сметани, йогуртів, ряжанки, масла, сиру.

«Великий молочний бренд — це безліч продуктових груп, розмита цільова аудиторія, висока цінова еластичність і вагома частка раціо в прийнятті рішення про купівлю. Все це вимагало детального вивчення та аналізу. Тому на початку співпраці з «Гармонією» ми розуміли, що тут не обійтися одним лише креативом. Потрібна була кропітка і системна робота над усіма ключовими елементами маркетинг-міксу, що й зробила наша команда», — розповів СЕО PØLARIS Partners Юрій Ковальчук.

Оновлена «Гармонія» з’явилася на полицях національних торгових мереж лише в кінці квітня 2021 р., а вже на початку літа бренд увійшов у дві нові національні мережі супермаркетів, а також до 30% збільшив оборот у торгівельних точках.


Читайте також: Перша у світі їстівна маска з булочки успішно пройшла лабораторні випробування.

Теги: айдентикабрендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.