• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

Марафон, який ніхто не хоче бігти: людей у всьому світі закликають подолати бігову дистанцію, щоб нагадати про війну на сході України

8 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Марафон, який ніхто не хоче бігти: людей у всьому світі закликають подолати бігову дистанцію, щоб нагадати про війну на сході України
Share on FacebookShare on Twitter

7 листопада, у день знаменитого на весь світ Нью-йоркського марафону, розпочався ще один забіг — теж у Нью-Йорку — «Марафон, який ніхто не хоче бігти». В українському селищі, розташованому в Донецькій області, всього за кілометр від лінії фронту.

Проєкт створений, щоб привернути увагу міжнародної спільноти до російської агресії на сході України. Відсьогодні кожен небайдужий може взяти участь у проєкті та пробігти будь-яку дистанцію будь-де ― і таким чином підтримати Україну. Розпочали марафон п’ятеро людей, чиє життя нерозривно пов’язане з війною: військовий, волонтерка, медик, військовий журналіст та переселенка. Вони закликають долучитися до забігу весь світ.

Марафон, який ніхто не хоче бігти
Автор: Олександр Чекменьов

«З кожним роком бігові марафони набувають масової популярності, — говорить співзасновниця Нової пошти Інна Поперешнюк. — У марафонах Нової пошти беруть участь до десяти тисяч людей одночасно. А в Нью-йоркському марафоні — понад п’ятдесят тисяч бігунів з усього світу. Його широко висвітлюють ЗМІ. Однак не всі події привертають таку увагу. Минуло сім років відтоді, як Росія окупувала Крим і розпочала війну на сході України. Нова пошта з 2014 року відправила на схід майже 250 000 гуманітарних вантажів. Але для українського народу це щоденний марафон на виживання, бігти який без підтримки дуже важко. Саме тому ми заснували нью-йоркський марафон на лінії фронту та назвали його “Марафон, який ніхто не хоче бігти”, адже ніхто не хоче війни. Сподіваємося, що світ висловить свою підтримку».

«Пригадую, як уперше почула вибухи. Я дивилась, як вогники бігали туди-сюди над головою, а потім хтось крикнув: “Лягай!” Я навіть не зрозуміла, що мова йде про мене, що саме я маю лягати. Секунд десять роздивлялася навкруги, а потім хтось штовхнув мене ззаду, і я кинулася на землю. В ці хвилини зрозуміла: це серйозно, це війна»,  — розповіла Євгенія Бєліцька, переселенка, директорка Горлівського інституту іноземних мов.

Марафон, який ніхто не хоче бігти
Автор: Олександр Чекменьов

Щоб підтримати Україну, кожен охочий може зареєструватись на марафон на сайті marathonnoonewantstorun.org. Подолати дистанцію можна будь-де та будь-коли. Будь-яку відстань.

Кожен, хто зареєструється на марафон, отримає стартовий набір бігуна. Він міститиме стартовий номер з фактами про війну на сході України та листівки зі світлинами відомого українського фотографа Олександра Чекменьова, зробленими в українському Нью-Йорку. А згодом, окремо від стартового набору, учасники отримають медаль, яка містить частинку використаної гільзи зі сходу України. Медаль — подяка кожному, хто підтримує українців у їх щоденному марафоні за життя та свободу. Участь у забігу безкоштовна, а підтримка учасників — неоціненна.

Проєкт отримав понад 1000 реєстрацій за перші години з України, Германії, США, Польщі, Сербії, Туреччини, Канади, Швеції, Литви, Марокко, Австрії, Нідерландів, Австралії, Італії, Словенії, Індонезії.

Сайт: marathonnoonewantstorun.org 

Сторінка проєкту в Instagram: @marathonnoonewantstorun

Хештег: #marathonnoonewantstorun.


Читайте також:

Класичні обкладинки платівок стають гігантськими скульптурами в книзі Morgan Howell at 45rpm

Для життя та бізнесу: Нова пошта Глобал запустила серію рекламних роликів про легкість міжнародної доставки

Теги: історіїрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.