МАМА-маніфест від brabrabra

Напередодні Дня матері бренд brabrabra презентує проект за участі Василіси Фролової та її мами Ольги — діалог про комфорт, вибір білизни та дружбу між поколіннями. Це маніфест сучасним  жінкам про прийняття себе такою, яка ти є в будь-якому віці.

Василіса та її мама своїми щирими відповідями на найважливіші питання допомогли нам зрозуміти просту істину прийняття себе не залежить від віку та статури, це почуття внутрішнього комфорту та гармонії — і в цьому бренд brabrabra підтримує кожну з нас, пропонуючи відчути це в своїх студіях білизни.

“Я не в силах нічого змінити з того, що було.  Але не дивлячись на те, що в багатьох ностальгія за минулим, тому що вони тоді були красиві й молоді, зараз я почуває себе впевненіше і комфортніше, ніж тоді” — мама

“Я розумію зараз більше, що мені пощастило. Тоді я не розуміла. Мені дуже подобається дорослішати, і я зараз подобаюсь собі набагато більше” — Василіса

“Це якийсь внутрішній стан. Я вже бачу, що раніше виглядала краще, ніж зараз.. Але відчуваю себе набагато краще сьогодні, мені тепер приємніше, цікавіше, впевненіше жити” — мама

Мама Василіси промовила в відеозверненні до доньки дуже вірні слова, які, як сподівається команда brabrabra, стануть маніфестом всіх дівчат:

«Я мала дати тобі все, що знаю про життя. Але ти навчила мене більшому: як знаходити правильні слова, якщо потрібна підтримка, хоча інколи вони зайві. Коли можна подуркувати, а коли бути суворою. Захищати змалечку та відпускати у вир дорослого життя. Не порівнювати, а довіряти. Адже найвища розкіш дозволити собі бути собою. Як перевірити, чи ти це ти?… Тобі щомиті зручно. Ось мій урок: шукай гармонію в комфорті», — мама.

Діалог з мамою, наче розмова з собою. Її безмежна любов та віра може окрилити будь-кого. Жити в комфорті — буденна потреба для сучасної щасливої жінки. Це спостереження стало провідною ідеєю для оновленого бренду brabrabra.

«Я дуже страждала в школі, я була найвища в класі, недоладна. Звичайна історія для багатьох підлітків. Але саме завдяки мамі це минуло. Ні, вона не робила зайвих компліментів та не сюсюкала зі мною. Разом з нашим сусідом-фотографом вирішили організувати мені фотосесію, щоб я могла розкритися і побачити себе з іншого ракурсу. Це було саме те, що потрібно.», — Василіса.

Кажуть, що немає жінки чарівнішої, ніж та, яка сподобалася сама собі. brabrabra — саме той бренд,  який потрібен жінкам, що цінують зручність в усьому, прагнуть завжди почуватися впевненими і виглядати бездоганно у власній природності. Турбуючись про комфорт без обмежень ми відійшли від усіляких «стандартів» та «канонів», ми пропонуємо найширший модельний ряд білизни та розширену сітку розмірів. Дівчата brabrabra розуміють, що у будь-якому віці, у будь-якій ситуації важливо почуватися зручно, тому для кожної жінки знайдеться саме та білизна, що відповідає її смаку та настрою. Головний меседж brabrabra дуже простий, але надважливий: «Ти — це ти!».

«Ми, одні з перших в Україні, хто не боїться сказати жінці, що не страшно тримати власні бажання та гармонію в пріоритеті. Навпаки, дуже важливо пишатися своїми перевагами та з розумінням ставитися до недоліків, приймати себе так само безкомпромісно і повністю, як це робить мама. Як із власного комфорту починається щасливе життя, так зі зручної та красивої білизни виростає гармонія дня. Ми заявляємо, що досить виходити зі своєї зони комфорту, варто розширювати її межі. Зробити це можна на всіх етапах від примірки до онлайн сервісу», — brabrabra.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Карантинний проєкт Макса Зідентопфа: «бездонна» яма, присвячена Кім Кардаш’ян

Яма, присвячена Кім Кардаш’ян, тягнеться на кілька метрів вглиб землі, а на поверхні вона скидається на маленький вулкан.

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.