МАМА-маніфест від brabrabra

Напередодні Дня матері бренд brabrabra презентує проект за участі Василіси Фролової та її мами Ольги — діалог про комфорт, вибір білизни та дружбу між поколіннями. Це маніфест сучасним  жінкам про прийняття себе такою, яка ти є в будь-якому віці.

Василіса та її мама своїми щирими відповідями на найважливіші питання допомогли нам зрозуміти просту істину прийняття себе не залежить від віку та статури, це почуття внутрішнього комфорту та гармонії — і в цьому бренд brabrabra підтримує кожну з нас, пропонуючи відчути це в своїх студіях білизни.

“Я не в силах нічого змінити з того, що було.  Але не дивлячись на те, що в багатьох ностальгія за минулим, тому що вони тоді були красиві й молоді, зараз я почуває себе впевненіше і комфортніше, ніж тоді” — мама

“Я розумію зараз більше, що мені пощастило. Тоді я не розуміла. Мені дуже подобається дорослішати, і я зараз подобаюсь собі набагато більше” — Василіса

“Це якийсь внутрішній стан. Я вже бачу, що раніше виглядала краще, ніж зараз.. Але відчуваю себе набагато краще сьогодні, мені тепер приємніше, цікавіше, впевненіше жити” — мама

Мама Василіси промовила в відеозверненні до доньки дуже вірні слова, які, як сподівається команда brabrabra, стануть маніфестом всіх дівчат:

«Я мала дати тобі все, що знаю про життя. Але ти навчила мене більшому: як знаходити правильні слова, якщо потрібна підтримка, хоча інколи вони зайві. Коли можна подуркувати, а коли бути суворою. Захищати змалечку та відпускати у вир дорослого життя. Не порівнювати, а довіряти. Адже найвища розкіш дозволити собі бути собою. Як перевірити, чи ти це ти?… Тобі щомиті зручно. Ось мій урок: шукай гармонію в комфорті», — мама.

Діалог з мамою, наче розмова з собою. Її безмежна любов та віра може окрилити будь-кого. Жити в комфорті — буденна потреба для сучасної щасливої жінки. Це спостереження стало провідною ідеєю для оновленого бренду brabrabra.

«Я дуже страждала в школі, я була найвища в класі, недоладна. Звичайна історія для багатьох підлітків. Але саме завдяки мамі це минуло. Ні, вона не робила зайвих компліментів та не сюсюкала зі мною. Разом з нашим сусідом-фотографом вирішили організувати мені фотосесію, щоб я могла розкритися і побачити себе з іншого ракурсу. Це було саме те, що потрібно.», — Василіса.

Кажуть, що немає жінки чарівнішої, ніж та, яка сподобалася сама собі. brabrabra — саме той бренд,  який потрібен жінкам, що цінують зручність в усьому, прагнуть завжди почуватися впевненими і виглядати бездоганно у власній природності. Турбуючись про комфорт без обмежень ми відійшли від усіляких «стандартів» та «канонів», ми пропонуємо найширший модельний ряд білизни та розширену сітку розмірів. Дівчата brabrabra розуміють, що у будь-якому віці, у будь-якій ситуації важливо почуватися зручно, тому для кожної жінки знайдеться саме та білизна, що відповідає її смаку та настрою. Головний меседж brabrabra дуже простий, але надважливий: «Ти — це ти!».

«Ми, одні з перших в Україні, хто не боїться сказати жінці, що не страшно тримати власні бажання та гармонію в пріоритеті. Навпаки, дуже важливо пишатися своїми перевагами та з розумінням ставитися до недоліків, приймати себе так само безкомпромісно і повністю, як це робить мама. Як із власного комфорту починається щасливе життя, так зі зручної та красивої білизни виростає гармонія дня. Ми заявляємо, що досить виходити зі своєї зони комфорту, варто розширювати її межі. Зробити це можна на всіх етапах від примірки до онлайн сервісу», — brabrabra.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.