Маленький, но милый лжец в рекламе французского печенья

Трогательный ролик о французском печенье Intermarche’s Chabrior, в котором мальчик хвастается всем, что печенье приготовила его мама. В итоге это оказывается не такой уже и ложью.

Сначала можно подумать, что маленький мальчик в этом видео всех обманывает. Перед тем, как отправится в школу, он тайно берет пару печенюшек Chabrior, заворачивает их в салфетку и во время автобусной поездки угощает своего товарища, гордо утверждая: «Моя мама сделала это».

Милый мошенник продолжает свою игру, раздавая гостям то же печенье и говоря ту же фразу. Таким же приёмом он пытается очаровать девочку из соседнего двора.

Наконец, когда его мама приходит с работы в конце долгого дня, мы обнаруживаем, что мальчик не лгал вообще, ведь печенье Intermarche’s Chabrior настолько хорошее, потому что его делают любящие руки. О чем и говорится в конце ролика.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.