Агенція стратегічного маркетингу MAKE SENSE у партнерстві з Kernel, світовим лідером у виробництві соняшникової олії, запустила комунікацію для бренду Bestolie-Kernel у Нідерландах. Цей проєкт є частиною міжнародної експансії Kernel і має на меті розширити ціннісну пропозицію компанії для європейських B2B партнерів та розвивати бренди у В2С сегменті.
Щоб запустити комунікацію у Нідерландах, агенція дослідила місцеві кулінарні звички, проаналізувала очікування споживачів від продуктів та культурні особливості регіону, щоб побудувати комунікацію, яка резонує з локальною аудиторією. Загальна комунікаційна платформа була продумана так, щоб її можна було легко масштабувати на інші європейські ринки.
MAKE SENSE розробили:
Креативну платформу, що базується на філософії життя на сонячній стороні та створює емоційний зв’язок з європейськими споживачами.
Комунікацію, яка розповідає історію продукту: від сонячних полів до радісних кулінарних моментів.
Кампанію в digital, яка включає відеоролики, банери, landing page та інші креативи для соціальних мереж.
Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: “Наша задача – підтримувати українських лідерів, які розширюють свою експансію в світі, і роблять це, створюючи нові ціннісні рішення”.
Ольга Твердохліб, керівниця відділу маркетингу компанії Kernel: “Запуск Bestolie-Kernel демонструє, як українські компанії можуть виходити за межі звичайного експорту продукту. Ми пропонуємо нашим B2B–партнерам комплексні рішення: від постачання якісної продукції до підтримки бренду та його просування на експортних ринках“.