• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

«MAKE SENSE» створили креатив для проєкту з утилізації ліків

22 Листопада, 2023
Час прочитання: 1 хв.
A A
«MAKE SENSE» створили креатив для проєкту з утилізації ліків
Share on FacebookShare on Twitter

Ця ініціатива – спільний пілотний проєкт компанії «Фармак» та мережі «Аптека Доброго Дня». Тепер жителі столиці зможуть здати ліки, в яких закінчився термін придатності.

Всі зібрані медикаменти будуть безпечно утилізовані шляхом спеціального високотемпературного спалювання, що виконується ліцензованою підрядною організацією. Протерміновані ліки можуть не тільки завдати шкоди здоровʼю, якщо їх випадково спожити. Коли ми їх змиваємо в каналізацію чи виносимо на смітник, вони приносять чималу шкоду навколишньому середовищу, буквально труять все живе, в точу числі і нас з вами.

Головний меседж кампанії – «Ліки утилізуй – планету рятуй!». Комунікація в кампанії ведеться від імені протермінованих ліків, в кожного з яких є свій персонаж, характер і душа. «Всесвіте, почуй нас і утилізуй правильно»!

MAKE SENSE створили креативну ідею кампанії, айдентику проєкту, інфографіку, сценарій відеоролику, який відтворився в яскраву рекламну анімацію разом з продашкном THE MORE.

Відео: https://youtu.be/rRD07COU0co?si=4G6tPxW60EKC4jNb

Також агентство забезпечило розміщення реклами в YouTube, медіа, метро та на зовнішніх носіях поблизу аптек.

Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: «Соціальні ініціативи – одні з надважливих речей нашого часу. Але часто трапляється так, що класні, важливі проєкти реалізуються сухо й академічно. В результаті – люди не звертають на них уваги. В цьому проєкті все інакше – яскрава подача, цікаві персонажі і два потужних бренди-лідери які заснували ініціативу!»

Ігор Алгінін, СМО мережі «Аптека Доброго Дня»: «Наша мережа дбає про здоров’я свого клієнта. Це наша основна місія, тому ми створили безкоштовну освітню онлайн-платформу «Академія Сталого Здоров’я», «Простори Сталого Здоров’я» у наших аптеках та реалізували цей масштабний соціальний проєкт з утилізації ліків. Його мета – не лише покращити екологічну ситуацію, а й привчити людей відповідальніше ставитись до придбання медикаментів та свого фізичного стану. Будемо працювати над тим, щоб ця ініціатива у рамках Глобальних цілей ООН до 2030 року стала лише стартом для великих змін».

Євгенія Піддубна, директорка з корпоративних комунікацій «Фармак»: «Багато хто з нас вже привчився здавати батарейки та сортувати сміття. Але що робити з ліками? Протерміновані ліки можуть не тільки завдати шкоди здоров’ю, якщо їх випадково спожити. Коли ми їх змиваємо в каналізацію чи виносимо на смітник, вони шкодять екології, тваринам та нам з вами. Ми планували цей проєкт ще до початку повномасштабної війни, але від ідеї не відмовилися!»

Протерміновані ліки приймають з 1 листопада 2023 р. по 1 лютого 2024 р. у 30 закладах мережі Аптек Доброго Дня у Києві, де встановлені спеціальні урни. Адреси, аптек, які приймають ліки на утилізацію за посиланням. https://www.add.ua/utilizasiya-spisok

До утилізації приймаються ліки у блістерах, флаконах та тубусах. 

Теги: креативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.