15 грудня, на церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2021, відбувся офіційний релонч платформи MADmap.
Восени 2021 року Всеукраїнська рекламна коаліція анонсувала оновлення своєї платформи для пошуку агентств-партнерів у сфері реклами — MADmap. Після опрацювання коментарів від провідних маркетологів країни щодо покращення платформи, розробники сайту внесли відповідні зміни. І ось 15 грудня, на щорічній церемонії нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2021, відбувся офіційний перезапуск проєкту.
Спеціально для презентації був реалізований анімаційний ролик, зроблений у стилістиці популярної гри — pinball. Проте замість металевої кулі гравець — агентство — керує своїм кейсом — caseball. Так, основна задача гравця — зібрати на ігровому полі максимальну кількість рекламних нагород та засвідчити в такій спосіб свої компетенції у відповідній рекламній індустрії.
«Тішимося, що нарешті можемо представити оновлений сайт MADmap рекламодавцям, а також надати його для користування безпосереднім гравцям ринку — агентствам. До того ж з нагоди презентації платформи ми оголошуємо free trial на цілих 3 місяці. Тож скористайтеся можливістю завантажити ваші кейси безкоштовно до 15 березня 2022 року!», — повідомляє Максим Лазебник, генеральний директор ВРК.
MADmap — це інструмент для простого, але водночас ретельного пошуку партнера у сфері реклами. Користувачі цієї платформи зможуть обирати кращі українські агентства для співпраці відповідно до їхніх компетенцій, досвіду та реалізованих кейсів.
На MADmap агентства доводять свою кваліфікацію завдяки реалізованим роботам за останні три роки. Після перегляду профілів агентств та їхніх кейсів рекламодавці зможуть обрати партнерів для співпраці.
Над оновленням та рекламною кампанією платформи ВРК працює у співпраці з комунікаційним агентством DSTRCT, що входить до складу незалежної групи агентств IQ-GROUP, а також веб-студією Vintage Web Production.
Читайте також:
Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди