• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

M&M’s оновлює брендинг, включаючи талісмани

24 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
M&M’s оновлює брендинг, включаючи талісмани
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з прес-релізом, M&M’s оновлює свій бренд, щоб зробити більший акцент на інклюзивності та приналежності. Зусилля були зроблені у партнерстві з креативним агентством BBDO New York, дизайнерським магазином Jones Knowles Ritchie та компанією зі зв’язків з громадськістю Weber Shandwick.

M&M’s зосереджує свою мету навколо інклюзивності з капітальним оновленням бренду. Стратегія є широкомасштабною, зачіпаючи рекламу, роздрібні магазини, активацію брендів, а також образи та зовнішній вигляд давніх талісманів цукерок M&M. Зміни в пакуванні та дизайні персонажів є непомітними, але символічними — жіночий зелений M&M замінив чоботи на високих підборах на кросівки.

Ідея полягає в тому, щоб позиціонувати розваги як потужний засіб об’єднання людей і вселення почуття причетності. Це проста концепція, яка могла б знайти резонанс протягом періоду, позначеного інтенсивним поділом. Американські споживачі найчастіше кажуть, що суспільство конфліктує за партійними, расовими та етнічними ознаками, згідно з нещодавнім дослідженням Pew Research Center щодо розколу в розвинених країнах. Водночас навіть розгляд таких тем, як інклюзивність у маркетингу, може бути болючим предметом для споживачів, які вважають за краще тримати бренди та політику окремо.

Дослідження Attest

M&M’s може обійти такий скептицизм, звернувши увагу на прості й безтурботні повідомлення. Це спосіб, який втратив репутацію в перші урочисті дні пандемії, але відродився, оскільки маркетологи намагаються заспокоїти стресові фактори COVID-19. 57% споживачів, опитаних дослідницькою платформою Attest, заявили, що хочуть бачити більше гумору від брендів цього року.

Звуження інклюзивності також може бути спробою M&M’s зв’язатися з молодими когортами, такими як Gen Z, які віддають перевагу прогресивним соціальним цінностям. Attest виявив, що майже половина (46%) представників покоління Z хочуть, щоб бренди вирішували такі гострі теми, як расизм, проти 30% бебі-бумерів, які сказали те саме.

Нові проєкти брендів

Додавши оновлення в реальний світ, M&M’s намагається допомогти 10 мільйонам людей відчути себе більш залученими протягом наступних трьох років. У заставі мало деталей, але співпадає з іншими проєктами материнської компанії M&M. Mars зобов’язується до кращого балансу гендерних факторів у керівних командах та щорічних аудитів різноманітності своєї реклами, які проводяться Інститутом Джини Девіс. Фірма також є віце-головою Unstereotype Alliance, роль, яку вона вперше взяла на себе у квітні минулого року.

Лише за кілька тижнів 2022 рік уже приніс кілька амбітних змін бренду. Пивоварний гігант Anheuser-Busch на початку цього тижня оновив свою візуальну ідентичність та логотип, щоб підтримати преміальний, перспективний підхід із більш яскравим використанням золотих відтінків, які нагадують колір пива та ячменю. Coca-Cola продовжує представляти нове пакування, яке містить більш сміливий логотип і намагається краще розрізняти варіанти напоїв.

Джерело


Читайте також:

Яка різниця між дизайном логотипу та брендингом?

Теги: брендингдизайнкреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.