М’ясииильний заряд Мортадельок у новій рекламі Глобино від NCG

Компанія «Глобино» запустила нову рекламну кампанію для сардельок «Мортадельки», які стали «м’ясними батарейками, що допомагають побороти втому та прокрастинацію». Ідею реалізовували рекламно-комунікаційний холдинг NOSTRA Communications Group (NCG) спільно з командою Starlight Brand Content.

«Як заявити про сардельки зрозумілим для аудиторії меседжем? Взяти буденні ситуації на роботі (куди кожен хоч раз приносив судочок із сардельками 😉 й показати, як Мортадельки допомагають активно розрулювати навіть найбільш рутинні завдання! Герої роликів – робітники на будівництві та білі комірці – смакують сардельки, заряджаються силою і вражають своїм завзяттям, коли тоді як їхні стомлені колеги поставили світ на паузу. Ми створили якісні ролики, які виділяють бренд серед конкурентів. Ці відео стартували як спонсорські ролики на телеканалах СТБ, Новий та ICTV, а згодом з’явилися і в digital-просторі», – розповідає начальниця відділу маркетингу «Глобино» Марина Горобець.

«Працюючи над ідеєю, ми відштовхувалися від того, що в сьогоднішньому світі люди постійно поспішають і все частіше їдять на ходу. М’ясні сардельки – той елемент, який допомагає їм перебувати в активній фазі і є гарною альтернативою іншим стравам. Смачні й поживні сардельки заряджають нас силою даючи нам енергію, але «Мортадельки» – це не просто сардельки, це «м’ясні батарейки», що заряджають незвичайною силою – «М’ясилою!», — розповідає автор ідеї, креативний стратег NOSTRA Communications Group Андрій Чуйко.

Команда

Компанія «Глобино»:

Горобець Марина Олександрівна – начальник відділу маркетингу

Євтушенко Дмитро – спеціаліст з торгового маркетингу

Рекламно-комунікаційний холдинг NOSTRA Communications Group (NCG): NOSTRA media, DIEVO, SEM

Дмитро Катрич – директор рекламного агентства повного циклу NOSTRA Media

Андрій Чуйко – креативний стратег та автор ідеї

Ольга Богашко – менеджер по роботі з клієнтом

Starlight Brand Content:

Вікторія Шерстюк – заступник генерального директора з розвитку бізнесу

Ксенія Жикіна – директор з продажів

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...