Лучшие рекламисты – это почитатели. Команда хондолюбов продвигает новый Honda CR-V Hybrid

За шесть месяцев до запуска CR-V Hybrid в Европе агентства Sid Lee Paris и Hakuhodo West пригласили хондолюбов из пяти разных стран поделиться своими мыслями и теми ощущениями, которые дарит любимый автобренд.

Любители Honda есть везде в мире. И они очень разные: от увлеченных коллекционеров до обычных пассажиров. Но кто может лучше рассказать о бренде, чем те, кто им пользуется, кто знает его до тонкостей? Исходя их такой догики, вместо того, чтобы в сотый раз перечислять функции, писать и произносить все те же самые старые маркетинговые фразы, Honda Motor Europe передала микрофон своим послам бренда – команде хондолюбов.

За шесть месяцев до запуска CR-V Hybrid в Европе агентства Sid Lee Paris и Hakuhodo West пригласили Honda Lovers из пяти разных стран – Кристофа (Франция), Катарины (Великобритания), Пьера (Германия), Хавьера (Испания) и Франчески (Италия), чтобы испытать все возмодрости машины до ее официального выпуска. Рекламисты тщательно записывали мысли, реакции и эмоции хондолюбов от опыта вождения новой модели и использавли реальные цитаты в ролике и публикациях. Фильм, в котором снимались настоящие любители Honda и используя собственные слова, снимал португальский режиссер Ману Коссу (Iconoclast).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...