• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Лоукост-кампанії в тікток: як із low budget та 2-ма блогерами зробити 2 млн переглядів

31 Січня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Лоукост-кампанії в тікток: як із low budget та 2-ма блогерами зробити 2 млн переглядів
Share on FacebookShare on Twitter
Кожна кампанія інфлюенс-маркетингу починається з відбору блогерів під запит клієнта. Одним із пунктів співпраці з брендом є питання: чи взяти 1–2 топ-інфлюенсерів, які відповідають вашому бренду, чи 8–7 маленьких. Адже на перший погляд, здається, що чим більше інфлюенсерів, то більше прогнозоване охоплення. Проте, ми з досвіду знаємо, чого вартий 1 правильно відібраний топ-інфлюенсер, чітке тз та злагоджена робота команди.

Інфлюенс-менеджери OMG agency працюють зі складними запитами та низьким бюджетом і однаково перевищують поставлені KPI. Ділимось кейсом із фармацевтичної ніші.

Delta Medical — це фармацевтична компанія з більш як 20-річним досвідом роботи на міжнародних ринках. «Хьюмер Монодоза» — це краплі для гігієни маленьких носиків на основі морської води для немовлят із перших днів життя, дітей та дорослих від відомого французького бренду Хьюмер. Продукт представляє собою особливу форму назальних крапель, де кожна доза засобу знаходиться в індивідуальному флаконі-крапельниці. Такий вид фасування, на відміну традиційних крапель, дозволяє зберігати стерильність вмісту без використання консервантів.

Завдання

Складність завдання вирізнялося двома факторами:

  • тестове знайомство бренду з майданчиком — необхідно довести, що ця платформа заслуговує уваги та має класний потенціал для просування;
  • низький бюджет для вузького продукту.

Перед нами постала класична іміджева кампанія з класичними умовами. Необхідно було запевнити мам (ЦА — мами саме з немовлятами до 1 року), що їхні діти потребують найкращого, а Хьюмер Монодоза — є найкращим вибором у преміумсегменті, але водночас із чи не найдоступнішою вартістю за 1 мл у категорії.

Особливість кампанії

Від клієнта ми отримали чітке продуктове тз із конкретним набором переваг та варіантів сценаріїв для інфлюенсерів.

Ми одразу визначили, що наша мета знайти блогерів із гарантованим ядром аудиторії — блоги мамочок із дітками до 1 року.

Таким чином, ми обрали інтеграцію у двох топ-блогерів:

відео 1 — https://www.tiktok.com/@so_yanaa/video/7226698838508195078

відео 2 — https://www.tiktok.com/@dianoriya/video/7247836639685348614

Креативи вийшли нативними та ненав’язливими. Було відчутно, що блогерки справді давали корисні поради від щирого серця.

Результат

Ми перевиконали початкові KPI у 10 разів

Інсайт: незважаючи на вузьке продуктове тз та невеликий бюжет, ми перевиконали план. Лоукост, так би мовити, — це те, із чим можна й потрібно працювати і зробити суперрезультат.

Теги: брендингкреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.