22-23 жовтня 2019 року в Києві відбудеться ювілейний XV Міжнародний форум “Лояльний покупець: де у нього кнопка?” і III Customer Experience Show.
У програмі заплановано понад 40 виступів українських та зарубіжних представників рітейлу, АЗК, медзакладів, банків, сфери послуг та ін.
Хедлайнерами заходу цього року стануть Косіма Черчиль, Global CRM Manager програми Care by Volvo (Стокгольм) із виступом «Care by Volvo – від побудови автомобілів до побудови відносин», Яна Кукк, засновник агентства стратегічного дизайну Rethink (Рига) із темою «Дизайн-трансформація: долаючи корпоративну інерцію», Метс Густафссон, засновник і генеральний директор Wednesday Relations (Стокгольм), який розповість про «Драйвери лояльності сьогодні та в майбутньому» та Костянтин Харський, консультант з питань лояльності й управління (Санкт-Петербург) із майстер-класом «Ціннісне управління і клієнтський досвід: два боки однієї медалі».
Серед кейсів у сфері лояльності можна буде почути:
«Нейробіологія лояльності». Катерина Ільченко, керуючий партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge (Київ)
«Fishka. Як ми створюємо додаткову цінність для клієнтів вже протягом 10 років». Ольга Семчук, начальник управління програми лояльності Fishka (Львів)
«”Клуб друзів”: якою (не) має бути програма лояльності у 2019 році». Дмитро Салабаєв, керівник відділу CRM і програми лояльності «Клуб друзів» компанії «SPAR-Калінінград» (Калінінград)
«Програми лояльності у малому та середньому бізнесі: тренд чи необхідність? Досвід Азербайджану». Джамал Хасаєв, засновник проекту InLoya (Баку)
«Маркетинг лояльності для складних аудиторій: як залучати та створювати цінність». Ганна Зотова, Customer Experience Strategist компанії Good Wine (Київ)
«Автоматизація маркетингу на прикладі Salesforce Marketing Cloud». Денис Савченко, керівник програми лояльності «Планети Кіно» (Київ)
«Чи можливо побудувати хороші відносини з клієнтами без програми лояльності?». Марина Волошина, керівник напряму CRM METRO C&C Ukraine (Київ)
“Цей рік особливий для нас: у липні 2004 року вперше відбувся Міжнародний форум “Лояльний покупець: де у нього кнопка?”. Тоді в конференц-залі київського “Експоплаза” зібралося близько 80 маркетинг-ентузіастів, які хотіли дізнатися більше про маркетинг відносини та ефективну роботу з постійними клієнтами”, — розповіла Ірина Бондаренко, засновник IdeasFirst та організатор Форуму Лояльності.
За традицією, паралельно з XV Міжнародним форумом «Лояльний покупець: де у нього кнопка?» відбудеться Сustomer Experience Show, на якому міжнародні сервіс-дизайнери та українські практики будуть говорити про те, як визначити реальний рівень сервіс-дизайн-зрілості своєї компанії і вбудувати сервіс-дизайн у щоденну бізнес-практику.
Серед кейсів у сфері клієнтського досвіду можна буде почути:
«CXM і EXM by Allo. Як уникнути прокрастинації та домогтися реальних результатів». Олексій Кавун, керівник HR-проектів «Алло», Олег-Жан Даскалу, Chief Experience Officer «Алло» (Дніпро)
«Як не переплутати ноги, якщо ви вирішили примірити черевики клієнта». Катерина Небесна, керівник клієнтського досвіду «Київстар» (Київ)
«Як “одружити” операційну систему та сервіс». Наталя Шматько, Сustomer Experience Officer мережі кінотеатрів Multiplex (Київ)
«”Добробут” – територія щирої турботи про Людину. Як запровадити сервіс і цінності в медичній сфері?». Ольга Русина, директор служби сервісу і клієнтського досвіду медичної мережі «Добробут» (Київ)
«Customer Experience Office – структурний підрозділ та / або центр експертизи?». Валентина Уралова, співзасновниця міжнародного сервіс-дизайн-агентства INEX Partners (Москва), Олександр Рассахацький, керівник Service Design компанії “Альфа Банк Україна” (Київ)
Серед кейсів у сфері сервіс-дизайну:
«Customer Lab ПУМБ: як створити внутрішню лабораторію для швидких досліджень і тестування прототипів». Юлія Штипула, Head of Customer Experience ПУМБ (Київ)
«Prozorro: дизайн зручного процесу держзакупівель». Олег Косс, співзасновник компанії CX Design (Київ)
«Головне – не нашкодити! Як EVO працював з бар’єрами і звичками клієнтів під час створення фінтех-продукту». Аліна Бокова, Head of Research evo.company, Микита Артемчук, Head of Product Prom.ua (Київ)
«Від товарної категорії до запуску нового формату магазину через сервіс-дизайн-експрес-спринт». Анна Грішина, директор з маркетингу лінії магазинів EVA (Дніпро)
Важливою подією цьогорічного Customer Experience Show стане поява нової секції «EMPLOYEE EXPERIENCE». Сьогодні це одна з найважливіших і найбільш обговорюваних тем в українському бізнесі саме через недостатню кількість кваліфікованих і мотивованих спеціалістів на ринку. Дані глобальних досліджень підтверджують пряму залежність клієнтського досвіду від досвіду працівника. Тож покращення життя співробітників — це більш якісне обслуговування клієнтів.
Майбутні тектонічні зсуви на багатьох ринках і сучасні інструменти лояльності будуть обговорювати під час Форуму лояльності — унікального формату, що складається з двох подій з вільним доступом всередині: «Лояльний покупець: де у нього кнопка?» і Customer Experience Show, які пройдуть 22–23 жовтня 2019 в Києві, в конференц-холі «ДЕПО». Це найавторитетніший східно-європейський майданчик для діалогу у сфері клієнтського досвіду, лояльності та сервіс-дизайну, на якому можна почути про найяскравіші кейси року, взяти участь у воркшопах і подискутувати з колегами про актуальні питання.
Детальніше про подію та реєстрацію можна дізнатись на сайті loyaltyforum.info