• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Люди перетворюються на меблі в новій рекламній кампанії від IKEA

6 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Люди в буквальному сенсі стають частиною меблів у дотепній новій кампанії від IKEA на Близькому Сході і, зокрема, в Саудівській Аравії. Ця реклама, ключовою частиною якої є дизайн, нагадує, що обстановку в домі все ж треба час від часу змінювати.

В цій кампанії можна побачити класичні домівки, сповнені кричущих кольорів, орнаментів у квіточку, килимів, бахромчастих абажурів, вищерблених ваз та старих меблів. На плакатах принт-реклами зображені переобтяжена квітами вітальня, не менш «заросла» спальня, а також їдальня для повсякденних нудних вечерь. В кожній із цих сцен, як показує IKEA, люди, оповиті такою самою тканиною, практично й самі перетворюються на меблі.

Кампанія також охоплює серію коротеньких, але доволі сюрреальних онлайн-відео (насамперед в інстаграмі) з цією ж темою. Та ще й з музикою, яку у 1980-х роках в ліфтах крутили.

До чого це все? А до того, щоб нагадати споживачам, що їм, можливо, настав час змінити домашній інтер’єр.

У такий іронічний спосіб ця кампанія переконує, що в оточенні старих речей часом починаєш почуватися, так само як і вони, нудним та потертим. В якості рішення цієї проблеми IKEA закликає жителів Саудівської Аравії та Бахрейну завітати на свій найбільший щорічний розпродаж.

Ця ідея дещо перегукується зі знаменитою британською кампанією Chuck Out Your Chintz, яку IKEA провадила в 1990-ті. Вважається, що саме ця кампанія стала поворотним моментом для стилю британських домівок, коли споживачі почали масово відмовлятися від рюшів та квіточок, характерних у 1980-ті.

Мохаммед Бахімшан, старший креативний директор Leo Burnett Saudi Arabia, зазначає: «Наше з IKEA незмінне завдання полягає в тому, щоб знайти інсайт, який буде людям до душі, та свіжу перспективу для його реалізації».

Джерело


Читайте також:

Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA?

Лампа-капелюшок та плаття з подушок: меблі Argos проникли у сферу моди.

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва.

Антидизайн. Грецька дизайнерка Катерина Кампрані створює найнезручніші побутові речі.

Теги: IKEAгумормаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.