Люди в буквальному сенсі стають частиною меблів у дотепній новій кампанії від IKEA на Близькому Сході і, зокрема, в Саудівській Аравії. Ця реклама, ключовою частиною якої є дизайн, нагадує, що обстановку в домі все ж треба час від часу змінювати.
В цій кампанії можна побачити класичні домівки, сповнені кричущих кольорів, орнаментів у квіточку, килимів, бахромчастих абажурів, вищерблених ваз та старих меблів. На плакатах принт-реклами зображені переобтяжена квітами вітальня, не менш «заросла» спальня, а також їдальня для повсякденних нудних вечерь. В кожній із цих сцен, як показує IKEA, люди, оповиті такою самою тканиною, практично й самі перетворюються на меблі.
Кампанія також охоплює серію коротеньких, але доволі сюрреальних онлайн-відео (насамперед в інстаграмі) з цією ж темою. Та ще й з музикою, яку у 1980-х роках в ліфтах крутили.
До чого це все? А до того, щоб нагадати споживачам, що їм, можливо, настав час змінити домашній інтер’єр.
У такий іронічний спосіб ця кампанія переконує, що в оточенні старих речей часом починаєш почуватися, так само як і вони, нудним та потертим. В якості рішення цієї проблеми IKEA закликає жителів Саудівської Аравії та Бахрейну завітати на свій найбільший щорічний розпродаж.
Ця ідея дещо перегукується зі знаменитою британською кампанією Chuck Out Your Chintz, яку IKEA провадила в 1990-ті. Вважається, що саме ця кампанія стала поворотним моментом для стилю британських домівок, коли споживачі почали масово відмовлятися від рюшів та квіточок, характерних у 1980-ті.
Мохаммед Бахімшан, старший креативний директор Leo Burnett Saudi Arabia, зазначає: «Наше з IKEA незмінне завдання полягає в тому, щоб знайти інсайт, який буде людям до душі, та свіжу перспективу для його реалізації».
Читайте також:
Де у світі найбільше стресують через меблі від IKEA?
Лампа-капелюшок та плаття з подушок: меблі Argos проникли у сферу моди.
Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва.
Антидизайн. Грецька дизайнерка Катерина Кампрані створює найнезручніші побутові речі.