Світ праці сильно змінився за останні кілька років. Тепер LinkedIn — одна з найбільших у світі соціальних мереж — запустила нову рекламну кампанію, спрямовану на сприяння здоровому майбутньому на роботі.
Після року величезного зростання LinkedIn щойно представив нову ітерацію Welcome, Professionals. Остання кампанія має на меті розпалити розмову між членами LinkedIn — і у суспільстві — про те, що означає бути «професіоналом» у суспільстві та культурі, що швидко розвивається.
Світ, очевидно, різко змінився з моменту придбання компанії Microsoft у 2016 році. Масштабні соціальні рухи, які значною мірою сприяли розвитку соціальних мереж і кардинально змінили норми на робочому місці та публічний дискурс. Глобальна пандемія спричинила сейсмічні зміни у способах нашої роботи. В результаті ми всі опинилися в унікальному становищі, коли можемо переоцінити, що означає бути «професіоналом», а також, до певної міри, мати можливість змінити своє робоче життя так, щоб воно було сприятливим не лише через необхідність заробити фінанси для існування, а й для добробуту, здорового балансу між роботою та особистим життям та реалізації наших індивідуальних цілей. За словами 30-секундного відеоролику кампанії: «Є робота, і є те, що працює для вас».
«Ця нова ера професіоналізму зображає реалії мінливого ландшафту та провокує важливі розмови на такі теми, як розвиток кар’єри, гнучкість та баланс між роботою й особистим життям, психічне та фізичне здоров’я, а також постійно зростаюча потреба в справедливості, — повідомляє компанія у заяві. — Разом ми можемо побудувати краще майбутнє роботи для всіх».
Щоб зробити внесок у цю розмову, LinkedIn заохочує своїх користувачів оновлювати свої профілі LinkedIn, використовуючи своє власне унікальне визначення того, що означає бути «професіоналом». Це не обов’язково має бути повна публікація. У компанії стверджують, що користувачі можуть оновлювати свої зображення профілю, записувати коротке відео профілю, додавати свої займенники або вносити будь-яку кількість інших змін, які додають нотку індивідуальності.
Щоб надати шаблон для користувачів, які хочуть долучитися, LinkedIn поділився оновленнями від кількох користувачів, які вже брали участь у кампанії. Один із таких користувачів, Фаун Вівер — підприємець і автор, який також був представлений у відеоролику кампанії, — сказав: «Я маю дуже чітке бачення майбутнього, яке створюю. Кожна частина мого життя спрямована на ціль. Любов до людей і до мети — це і є професіоналізм».
Читайте також:
Дизайн логотипу Barbie – історія, значення та еволюція