• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

LinkedIn запускає нову кампанію Welcome, Professionals та розмірковує, що означає бути «професіоналом»

25 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
LinkedIn запускає нову кампанію Welcome, Professionals та розмірковує, що означає бути «професіоналом»
Share on FacebookShare on Twitter

Світ праці сильно змінився за останні кілька років. Тепер LinkedIn — одна з найбільших у світі соціальних мереж — запустила нову рекламну кампанію, спрямовану на сприяння здоровому майбутньому на роботі.

Після року величезного зростання LinkedIn щойно представив нову ітерацію Welcome, Professionals. Остання кампанія має на меті розпалити розмову між членами LinkedIn — і у суспільстві — про те, що означає бути «професіоналом» у суспільстві та культурі, що швидко розвивається.

Світ, очевидно, різко змінився з моменту придбання компанії Microsoft у 2016 році. Масштабні соціальні рухи, які значною мірою сприяли розвитку соціальних мереж і кардинально змінили норми на робочому місці та публічний дискурс. Глобальна пандемія спричинила сейсмічні зміни у способах нашої роботи. В результаті ми всі опинилися в унікальному становищі, коли можемо переоцінити, що означає бути «професіоналом», а також, до певної міри, мати можливість змінити своє робоче життя так, щоб воно було сприятливим не лише через необхідність заробити фінанси для існування, а й для добробуту, здорового балансу між роботою та особистим життям та реалізації наших індивідуальних цілей. За словами 30-секундного відеоролику кампанії: «Є робота, і є те, що працює для вас».

«Ця нова ера професіоналізму зображає реалії мінливого ландшафту та провокує важливі розмови на такі теми, як розвиток кар’єри, гнучкість та баланс між роботою й особистим життям, психічне та фізичне здоров’я, а також постійно зростаюча потреба в справедливості, — повідомляє компанія у заяві. — Разом ми можемо побудувати краще майбутнє роботи для всіх».

Щоб зробити внесок у цю розмову, LinkedIn заохочує своїх користувачів оновлювати свої профілі LinkedIn, використовуючи своє власне унікальне визначення того, що означає бути «професіоналом». Це не обов’язково має бути повна публікація. У компанії стверджують, що користувачі можуть оновлювати свої зображення профілю, записувати коротке відео профілю, додавати свої займенники або вносити будь-яку кількість інших змін, які додають нотку індивідуальності.

Щоб надати шаблон для користувачів, які хочуть долучитися, LinkedIn поділився оновленнями від кількох користувачів, які вже брали участь у кампанії. Один із таких користувачів, Фаун Вівер — підприємець і автор, який також був представлений у відеоролику кампанії, — сказав: «Я маю дуже чітке бачення майбутнього, яке створюю. Кожна частина мого життя спрямована на ціль. Любов до людей і до мети — це і є професіоналізм».

Джерело


Читайте також:

Дизайн логотипу Barbie – історія, значення та еволюція

Теги: креативновинисуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.