Tic Tac випускає обмежену кількість пакувань із позитивними повідомленнями, щоб надихнути споживачів ділитися добротою та спілкуватися з іншими.
Нове пакування містять 12 унікальних прислів’їв Tic Tac®, зокрема: «Зберігайте свій день у відмінному стані», «Помаранчевий, ти радий, що ми маємо один одного?», «Готуємось до пригод?» та багато іншого на смаки Freshmint, Orange та Fruit Adventure. Пакування з обмеженим випуском доступні на полицях до квітня 2022 року.
«З цією лінією пакування з обмеженим випуском ми хотіли вивести на новий рівень ідею нашого бренду, щоб надати споживачам необхідну впевненість, спонукаючи їх ділитися добротою та спілкуватися з іншими у спосіб, який може тільки Tic Tac®, — сказав Ніл Фінклер, старший директор з маркетингу, Tic Tac®. — Ми з нетерпінням чекаємо всіх освіжаючих моментів, які створюють наші шанувальники з нашими грайливими новими коробочками».
Останні зусилля Tic Tac підносять нове пакування за допомогою мобільних тактик, включаючи обмін повідомленнями AR і соціальний розіграш. Кампанія присвячена тому, щоб споживачі ділилися добротою та спілкувалися з іншими — дві речі, яких не вистачало протягом двох років, позначених пандемією та соціальним конфліктом — і відбувається, коли інші бренди сподіваються передати прості концепції, як-от спільнота та радість, у своїх кампаніях 2022 року.
Tic Tac Messenger дозволяє споживачам вибрати до дев’яти слів із бібліотеки Tic Tac (або заздалегідь підготовленого повідомлення), налаштувати два символи та вибрати тему. Повідомленням можна поділитися з друзями за посиланням або в соціальних мережах, а потім оживити в AR.
Щоб представити нові набори на полицях, Tic Tac® запрошує споживачів взяти участь у розіграші «Поділися оновленням», щоб виграти цікаві призи, зокрема 10 000 доларів США, кінопроєктор, подарунки тощо. Щоб взяти участь, споживачі можуть придбати одну із пачок обмеженого випуску та зробити «mo-mint» день, надіславши фотографію, що демонструє, як Tic Tac® надихнув на новий момент позитиву, радості чи спілкування, а також залишити цю фотографію у соціальних мережах під хештегом #RefreshmintSWEEPS.
Читайте також:
Репер Томмі Кеш разом з IKEA випустить диван у формі буханців хліба