• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ляльки Barbie з пластикових відходів надихають дітей берегти природу

10 Червня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ляльки Барбі з пластикових відходів надихають дітей берегти природу
Share on FacebookShare on Twitter

Сподіваючись залучити дітей до підтримки зеленого майбутнього, власник бренду Barbie — компанія Mattel — надав іграшці нового іміджу. Так, компанія представила колекцію з трьох ляльок Barbie, на 90% виготовлених із перероблених пластикових деталей, виловлених в океані.

Щоб представити sustainable-колекцію Barbie Loves the Ocean, команда Mattel створила кампанію «Майбутнє рожевого — зелене», у партнерстві з агентством BBH LA. В кампанії використовується знакова асоціацію бренду рожевого поряд із зеленим як символ нашого наступного кроку до екологічного майбутнього. Проєкт також має на меті навчити дітей важливості розумного споживання у легкозасвоюваній формі.

Barbie Loves the Ocean відповідає цілеспрямованому підходу Mattel до брендингу і йде до поставленої мети — до 2030 року перейти на 100% перероблену, переробну або біологічно альтернативну упаковку для всіх продуктів компанії.

Річард Діксон, президент та головний операційний директор Mattel, зазначив: «Цей випуск Barbie — ще одне доповнення до зростаючого портфоліо цілеспрямованих брендів Mattel, які виховують екологічну свідомість у наших споживачів. У Mattel ми надаємо можливість наступному поколінню відкривати для себе цей дивовижний світ та реалізовувати весь свій потенціал. Ми відповідально ставимось до цієї місії і продовжуємо робити все, щоб діти могли успадкувати світ, що має майбутнє».

У поєднанні з цими зусиллями Mattel випустила новий влог бренду на YouTube, в якому ляльки Barbie безпосередньо спілкуються зі своїми шанувальниками про необхідність адаптувати індивідуальну поведінку людей заради збереження планети.

Джерело


Більше новин про екологію і сталий розвиток ви знайдете за цим посиланням.

Теги: брендингекологіяосвітасталий розвитоксуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.