Сподіваючись залучити дітей до підтримки зеленого майбутнього, власник бренду Barbie — компанія Mattel — надав іграшці нового іміджу. Так, компанія представила колекцію з трьох ляльок Barbie, на 90% виготовлених із перероблених пластикових деталей, виловлених в океані.
Щоб представити sustainable-колекцію Barbie Loves the Ocean, команда Mattel створила кампанію «Майбутнє рожевого — зелене», у партнерстві з агентством BBH LA. В кампанії використовується знакова асоціацію бренду рожевого поряд із зеленим як символ нашого наступного кроку до екологічного майбутнього. Проєкт також має на меті навчити дітей важливості розумного споживання у легкозасвоюваній формі.
Barbie Loves the Ocean відповідає цілеспрямованому підходу Mattel до брендингу і йде до поставленої мети — до 2030 року перейти на 100% перероблену, переробну або біологічно альтернативну упаковку для всіх продуктів компанії.
Річард Діксон, президент та головний операційний директор Mattel, зазначив: «Цей випуск Barbie — ще одне доповнення до зростаючого портфоліо цілеспрямованих брендів Mattel, які виховують екологічну свідомість у наших споживачів. У Mattel ми надаємо можливість наступному поколінню відкривати для себе цей дивовижний світ та реалізовувати весь свій потенціал. Ми відповідально ставимось до цієї місії і продовжуємо робити все, щоб діти могли успадкувати світ, що має майбутнє».
У поєднанні з цими зусиллями Mattel випустила новий влог бренду на YouTube, в якому ляльки Barbie безпосередньо спілкуються зі своїми шанувальниками про необхідність адаптувати індивідуальну поведінку людей заради збереження планети.
Більше новин про екологію і сталий розвиток ви знайдете за цим посиланням.