• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Легенди рекламного креативу. Россер Рівз

15 Вересня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Легенди рекламного креативу. Россер Рівз
Share on FacebookShare on Twitter

Руйнівник правил, обдарований письменник, прозорливий бізнесмен, ліцензований пілот, гонщик на вітрильнику, шахіст та колекціонер витворів мистецтва. Це все про одну людину, яку звали Россер Рівз

Рівз народився у Вірджинії в 1910 році й з дитинства прагнув стати багатим. Спочатку він хотів вступати в Університет і присвятити себе хімії, але зазнав невдачі. У 1934 році Россер Рівз переїхав до Нью-Йорка і почав працювати копірайтером у кількох агентствах одночасно, перш ніж у 1940 році влаштуватися на роботу в Ted Bates and Co, де він зміг допомогти сформулювати філософію агентства і водночас розробити принципово нові підходи до створення реклами такі як «hard sell» і «reason why».

За 15 років роботи в Ted Bates and Co Рівз зробив стрімку кар’єру. Вже через кілька років він був віцепрезидентом і головним копірайтером компанії. А у 1955 році він став головою ради директорів. Під його керівництвом статки агентства зросли багаторазово завдяки роботам для Viceroy, Anacin, Mobil Oil, M & Ms, Colgate, та інших.

Россер Рівз — той хто винайшов та вдосконалив USP

Рівз не став легендою реклами випадково. У нього був план, і він відпрацював його досконало. Усі його клієнти в Bates виграли від нової стратегії Рівза яку він назвав «Унікальна пропозиція з продажу» (USP), і яку ми використовуємо і сьогодні.

У книзі-бестселері «Реальність у рекламі», написаній 1961 року, Рівз описує методи продажу, які зробили його безсмертним. У книзі він пояснює, що Унікальна торгова пропозиція має три основні частини:

  • Кожне рекламне оголошення повинне робити пропозицію: Купіть цей продукт, і ви отримаєте ці переваги.
  • Пропозиція має бути унікальною — це те, чого ваші конкуренти не можуть або не пропонують
  • Пропозиція повинна продаватися — це має бути те, чого потенційні клієнти дійсно хочуть; це притягує їх до вашого продукту.

Принцип USP Рівза спирався на попередні пошуки та роботу легенд реклами, Джона Е. Кеннеді та Клода Хопкінса. Рівз вважав, що текст повинен висвітлювати кілька особливостей продукту, але найбільше підкреслювати ту, яка пов’язана з USP. Після того, як визначалося USP продукту, Рівз знову і знову повторював рекламне повідомлення, спираючись на безперервність та простоту викладення, щоб допомогти покупцям впізнавати продукт та запам’ятати про його найбільш очевидну користь.

M&M`s — тануть в роті, а не в руках

Найбільш пам’ятний, розроблений Рівзом USP, був зроблений для M&M. На той час M & M’s була першою на ринку шоколадною цукеркою з цукровим покриттям. Рівз писав: «Він тане в роті, а не в руках».


Анацин за неймовірно швидке полегшення

В рекламі засобу від головного болю Анацин головним меседжем стало повторення слова «швидко». Ця реклама не сподобалась більшості колег Рівза у сфері рекламного бізнесу, проте принесла клієнту купу грошей.

Рівз відповідав своїм тодішнім критикам: «Ви можете ставитися до мене як вам хочеться. Загалом ви просто хитромудрий натовп. У мене є інші критерії. Фармацевтична компанія не витрачає 86 400 000 доларів, якщо не заробляє на цьому гроші. Ці гроші були витрачені на одну телевізійну рекламу. Виробництво коштувало 8200 доларів, а принесло нам більше грошей, ніж “Віднесені вітром”».

Йому подобався Айк

Використовуючи USP, агентство Bates стало п’ятим за величиною рекламним агентством у світі. Агентство також зробило великий внесок у передвиборчу кампанію Президента США Дуайта (Айка)Ейзенхауера за допомогою серії рекламних оголошень — першої у своєму роді для кандидата на пост президента.

Спадщина Россера Рівза

Россер Рівз розумів, що товар повинен відрізнятися і якимось чином бути кращим за інші товари такого ж типу, інакше ніхто не матиме підстав його купувати. Сьогодні ми могли б використати набагато більше цього прагматизму, який часто приноситься в жертву креативності за будь-яку ціну. Хоча критики Рівза стверджували, що йому не вистачає витонченості та стилю, результати показали, що Рівз виявився тим, хто сміється останнім.

Россер Рівз здивував всіх, коли пішов з бізнесу у віці 55 років. Проте він зрозумів те, що не зрозуміли інші — змінилися часи, змінилися принципи реклами. Він не хотів, щоб до нього ставилися як до застарілої особи, яка живе за рахунок минулих заслуг. До своєї смерті в 1984 році він вів майже непомітне життя.

Проте його відкриття та заслуги дають йому право на останнє слово.

… копірайтерам варто забути про рекламу як про засіб вираження свого власного его, таланту або розваги. Скоріше, це функціональний інструмент, метою якого є повне інформування споживача шляхом максимальної трансляції рекламного меседжу.

Россер Рівз

Автор: Девід Бернс

Джерело


Читайте також:

Продовжуємо знайомитись з Легендами рекламного креативу: Хелен Лендсдаун Резор, Раймонд Рубікам, Філліс Робінсон

Теги: креативстратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.