• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Легенди рекламного креативу. Мері Уеллс Лоуренс

22 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Легенди рекламного креативу. Мері Уеллс Лоуренс
Share on FacebookShare on Twitter

Зараз їй 93. А рік тому, у 2020-му Мері Уеллс Лоуренс стала лауреатом «Лева Святого Марка», які отримують видатні ветерани креативу на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions.

Взагалі, трохи дивно, що нагорода за довічне рекламне життя має стосунок до Євангеліста Марка. Що поробиш, так склалося географічно та історично. Хай там як, Лев Святого Марка — це велика честь, а Мері Уеллс Лоуренс цілком заслуговує на цю нагороду за свої легендарні та навіть монументальні досягнення.

Юна Мері розпочала свій шлях в 1951 році рекламі в універмазі Маккелві в Янгстауні, штат Огайо — її рідному місті. А це місто відоме тим, що виробляє твердих, навіть жорстких цілеспрямованих людей (доказ — кілька відомих футбольних тренерів, які походять з Янгстауна). Вона давно хотіла переїхати на Манхеттен і приєднатися до вищої рекламної ліги, що вона і зробила того ж 1951 року. В Нью-Йорку вона стала менеджером з реклами в агентстві Macy’s.

Як і Лео Бернетт, Мері починала як штатний найманий креатор. Через два роки, в 1953 вона перейшла до McCann, а в 1957 році приєдналася до DDB, де керівником копірайтингу була Філіс Робінсон.

Молодші колеги, які працювали з Мері Уеллс Лоуренс, вважають її сильною, могутньою, але неоднозначною і навіть суперечливою жінкою. Мері сама зізнається, що час від часу використовувала свою зовнішню привабливість і навіть сексуальність, щоб отримати нових клієнтів і нові замовлення. Її жорстко критикували феміністки за те, що вона, досягши особистих вершин, ніяк не сприяла рівноправ’ю жінок в кар’єрі або підвищенню їх впливу в бізнесі. Ми не можемо однозначно підтримувати чи спростовувати точність цих тверджень. Це було досить давно, і сьогодні ніхто, крім самої Мері, це засвідчити не може. Ми знаємо одне: саме вона була наймолодшою ​​людиною, яку коли-небудь вводили до Зали слави копірайтерів у віці 40 років. Також не є секретом, що сильні, успішні жінки часто є мішенню для заздрощів та критики як чоловіків, так і жінок.

Мері Уеллс Лоуренс
Мері Уеллс Лоуренс на вершині кар’єри

Як 50 років тому Braniff злетів завдяки Мері

Мері Уеллс Лоуренс добре знала, як зробити рекламу, яка буде чіпляти або рекламу, про яку будуть говорити. Вона також знала, який меседж і в якому оформленні потенційний клієнт просто не зможе проігнорувати. Яскравий приклад цього розуміння — «Авіастриптиз»- реклама авіакомпанії Braniff International.

Така реклама вже ніколи не буде зроблена. За сьогоднішніми мірками вона має явно сексистський характер. Однак, 50 років тому, коли літаки були наповнені здебільшого чоловіками, ця кампанія вивела Braniff з кризи.

Коли легендарні кампанії іскрилися, як шампанське

Мері та її команда створили легендарну рекламу для багатьох компаній, і її креативні знахідки досі продовжують резонувати в сучасній культурі.

«Flick your Bic» — це Мері. «Довіряй дотику Мідас» — це Мері. «I love NY» — це теж Мері! Так само як і: «Я не можу повірити, що я все з’їв» — славетна реклама Alka-Zeltser.

Рекламна кар’єра Мері була справді неймовірною. Як і Хелен Ленсдаун Резор, Мері пробилася на вершину суто чоловічого світу.

Мері ніколи не боялася розгойдувати човен і робила це неодноразово. У цій жінці є неймовірна безстрашність (інколи навіть жорстокість). Залучити клієнтів до складної ідеї, яка може зробити їх відомими, — справа сама складна. Це бізнес для чарівників, а чародійство вимагає залізної волі.

Мері Уеллс Лоуренс

Джерело


Читайте також:

Креативна студія The New York Times представляє серіал

Теги: cannes lionsісторіїкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.