• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Легенди рекламного креативу. Лі Клоу

13 Жовтня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Легенди рекламного креативу. Лі Клоу
Share on FacebookShare on Twitter

Жива легенда, креативний герой, вчитель і керманич для багатьох сучасних професіоналів, які працюють сьогодні. Його робота надихає і надихатиме багатьох нинішніх та майбутні покоління рекламістів. Це все — про Лі Клоу.

Лі Клоу пішов з TBWA \ Chiat \ Day на заслужений (більш ніж заслужений!) відпочинок у 2018 році. Цей невтомний чоловік дотепер займається серфінгом, це той, хто на зустрічах з маркетинг-директорами світових гігантів та найбільш знаними маркетологами світу відрізнявся (ба навіть шокував) співбесідників довгою бородою та шльопанцями на босу ногу. І перемагав їх знову і знову.

Лі Клоу знову і знову завойовував світові бюджети Nissans, Pepsis та Apples, не завдяки своєму унікальному особистому стилю, а скоріше через глибину свого розуму та широту свого серця.

Лі Клоу

Лі Клоу також був стовідсотковий трудоголік, як і Ґемінґвей — улюблений письменник Лі. Крім того, він довіряє ідеатіонології — теорії, за якою народження ідеї є по суті технічним прийомом. З чим Ґем був категорично не згоден.

«1984» Apple

Подивімось на одну з найвідоміших рекламних робіт Лі Клоу, яка стала однією з найбільш шанованих кампаній усіх часів.

Реклама Apple «1984» вийшла під час Super Bowl. До неї ніхто не бачив нічого подібного. Ролик було створено за мотивами роману Джорджа Оруелла. Його режисером був Рідлі Скотт, вже добре відомий за фільмами «Чужий» і «Бігун по лезу».

Кампанія Apple «Думай по-іншому!» виросла звідси й стала закликом до дії для всіх творчих людей. Заклик Думати по-іншому — значить не обмежувати себе використанням лише PC. Якщо ви хочете бути вільними у створенні великих сміливих речей, у вас повинен бути Mac. Результат кампанії був просто приголомшливий.

Apple
Культова співачка хіпі Джоан Баез в рекламі Apple

Одна річ, чим кардинально відрізнявся Лі та його команда в Chiat \ Day, — це їхнє життя в стилі хіпі на західному узбережжі. Агентство прийняло цей етос під керівництвом Лі.

Його рішення розмістити агентство в колишньому клубі серферів — це ще один чудовий показник того, що життя — це більше, ніж реклама. Найкращі люди всіх професій знають, як створити середовище, де створюються великі речі. Бути хорошим керівником означає допомагати іншим навколо досягати успіху. Безсумнівно, що Лі Клоу підняв на висоту не лише багато брендів, але й немало талановитих людей.

Nissan «Shift»

Ця знаменита кампанія автомобільного бренду — ще одне втілення принципу Think Different яке сповідує і сам Лі Клоу.

Головний слоган кампанії — «Змініть своє мислення, і свобода прийде слідом».

«Маніфест зриву» від TBWA

Хоробрість лежить в основі креативної позиції Лі Клоу, і ми можемо почути більше про цю концепцію з перших вуст.

Ось так робиться правильний селф-піар. Це також про те, як підкреслити унікальність себе та свого агентства. «Не чини правильно, вчиняй сміливо».

«Робіть те, що заважає», — каже Лі Клоу в ролику. «Робіть те, що не просто кидає виклик наявному статус-кво, а змінює його назавжди. Ви можете це зробити. Бо ви маєте це в собі. Вчинити правильно чи ні — це вибір. Ламати правила чи ні — це вибір. Сповнимося відваги й зробимо це!»

Усі творці потребують натхнення, і тут Лі надає його своїй команді, а також усім, хто вирішує слухати та діяти.

Спадщина Лі Клоу

Лі приніс принципово новий «крутий фактор» у рекламну індустрію. Він не боявся бути собою, ділитися своїм баченням та жорстко його відстоювати, і цим відрізнявся від багатьох колег.

Саме завдяки цьому баченню Лі подружився зі Стівом Джобсом, і Джобс цілком і повністю довіряв баченню Лі.

Наприкінці своєї кар’єри Лі Клоу створив агентство TBWA \ Media Arts, місію якого вбачав в тому, щоб кардинально переформувати розуміння того, що таке реклама. Для Лі рекламні кампанії — це не лише засіб для досягнення маркетингової мети клієнта. Це значно більше і ширше. Для Лі Клоу реклама — це невіддільна частина культури.

Лі Клоу, Магніт для талантів

Дбайливе вирощування талантів, яким постійно опікувався Лі, допомогло підняти рівень для багатьох креаторів, які й сьогодні успішно працюють в агентському бізнесі.

Як Хел Райні та Говард Госсаж до нього, Лі Клоу — каліфорнієць, який привніс величезні зміни в рекламний бізнес. Як Білл Бернбах та Лео Бернетт, Лі Клоу — це творець, яким будуть захоплюватися наступні покоління.

Лі Клоу заслуговує на величезну пошану та захоплення, але можна впевнено стверджувати, що найбільше він оцінить нашу готовність вчитися у нього і наслідувати його приклад.

Автор: Девід Берн
Джерело


Читайте також:

Легенди рекламного креативу Лестер Вандермен, Говард Люк Госсаж та Мері Уеллс Лоуренс

Теги: креатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.