• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Легенди рекламного креативу. Джон Кейплз

15 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Легенди рекламного креативу. Джон Кейплз
Share on FacebookShare on Twitter

Джон Кейплз — один з копірайтерів, які доклали максимум зусиль до розвитку своєї справи та досягли в ній приголомшливого успіху. Девід Огілві говорив про його книгу «Перевірені методи реклами» як про найбільш корисний посібник з копірайтингу, а самого рекламіста називав «рідкісним птахом» та «першокласним фахівцем». Ідеї Кейплза гідні не лише уваги, але й активного застосування, а життєвий шлях і відданість рекламній справі — безмірного захоплення.

Від військового до копірайтера

Відомий рекламіст народився 1 травня 1900 року в Нью-Йорку, на Манхеттені в сім’ї лікаря.

У 18 років він приєднався до студентів Колумбійського університету, але незабаром покинув навчання. За деякими даними, причиною його виходу з університету стало панічне побоювання публічних виступів. Молодому Кейплзу важко давалися навіть виступи перед однокурсниками.

Через рік після прощання з Колумбійським університетом майбутній рекламіст пішов на службу у ВМС США як звичайний матрос. Він поставив собі за мету підготуватися до вступу у Військово-морську академію. Він успішно вступив і отримав освіту, деякий час попрацював інженером у телефонній компанії. Але для Кейплза ця робота була відверто нудною, в ній не було нічого творчого. І скоро справжні уподобання взяли своє.

Ще працюючи в телефонній компанії Кейплз прослухав курси з написання текстів, після чого вирішив присвятити себе та зайнявся копірайтингом. Кар’єра рекламника у Кейплза почалася в 1925 році, коли його прийняли до агенції Ruthrauff & Ryan.

Коли я почав грати…

У перший рік роботи копірайтером Джон Кейплз написав свій дебютний шедевр – рекламний лист для музичних курсів, що складався з 4-х аркушів. Тепер цей лист вважається найславетнішою поштовою рекламою всіх часів, завдяки незвичайному заголовку, який звучав так:

Вони сміялися, коли я сів за піаніно. АЛЕ КОЛИ Я ПОЧАЛ ГРАТИ!..

Свій успіх Кейплз закріпив повідомленням, яке написав на замовлення видавничої компанії Doubleday, Page & Co для нового підручника французької мови: «Вони посміхалися, коли офіціант звернувся до мене французькою, але здивувалися, коли я відповів йому…».

Зліт кар’єри в R&R не задовольнив молодого рекламника і він продовжив вивчати свою справу, приєднавшись до всесвітньо відомого рекламного агентства BBDO. Саме йому Кейплз присвятив 56 років свого життя і допоміг набути популярності.

Спочатку Джон був простим копірайтером, але потім поєднував написання текстів із посадою віцепрезидента компанії та креативного директора. За все своє життя він лише один раз перервав свою рекламну діяльність. Це сталося, коли його мобілізували до лав американської армії під час Другої світової війни. Після війни Кейплз продовжував успішну копірайтерську діяльність загалом протягом 52 років. Якби не нещасний випадок і перелом хребта, геніальний копірайтер продовжив би створювати свої шедеври, але йому довелося піти на пенсію. Попри обставини Кейплз прожив довге життя, він покинув світ у 1990 році.

Науковий підхід до реклами

Кейплз не просто писав рекламні тексти. Він також займався їхніми дослідженнями. Деякі відкриття Кейплза вразили Девіда Огілві й він почав використовувати їхні результати у своїй роботі. Багатьох сучасних копірайтерів дивує той факт, що Кейплз майстерно вимірював ефективність рекламних текстів, не маючи відповідної освіти.

Він тестував рекламу для The Wall Street Journal, General Electric Co., Johnson & Johnson та багатьох інших великих компаній. Предметом його досліджень були не лише самі тексти, а й такі чинники, як розмір, колір, розміщення, сезонна привабливість та інші.

Кейплз вигадав понад 40 способів спліт-тестування реклами, які у модернізованому вигляді використовують сучасні рекламні агенції. Він вважав, що варто використати одразу дві рекламні кампанії: місцеву та загальнодержавну.

Кейплз отримав за свою роботу безліч престижних нагород у галузі реклами та директ-маркетингу, а його ідеї та приклади заголовків увійшли до посібників з копірайтингу інших авторів. На честь Кейплза запроваджено премію, яка присуджується за найкрутіше розв’язання актуальної проблеми маркетингу.

Основні ідеї Джона Кейплза

Завдяки своїй спостережливості видатний копірайтер зробив чимало корисних відкриттів, яким ділився зі студентами під час роботи в Колумбійській школі бізнесу. Свої спостереження він представив у знаменитій книзі «Перевірені методи реклами». Девід Огілві зізнавався, що завдяки цьому виданню він зрозумів, наскільки важливим є заголовок для впливу на потенційного клієнта.

Основні правила успішного тексту за Джоном Кейплзом:

  • Копірайт має бути добрим і простим, але надмірна дотепність заважає текстам продавати.
  • Ілюстрації до тексту повинні бути доречними та такими, що привертають увагу, інакше немає сенсу їх розміщувати.
  • Рекламу обов’язково потрібно тестувати та покращувати.
  • Тексти з конкретикою та фактами більш ефективні, ніж ті, що містять абстрактну та суб’єктивну інформацію.
  • Люди полюбляють історії, тому рекламні тексти мають їх містити.
  • Найважливіша частина рекламного тексту — його заголовок.
  • Потрібно ретельно вибирати тип тексту: в одних випадках ефективнішим буде текст-історія, в інших — текст-факти, в третіх — текст з безпосереднім описом і т. д.

Таким чином, Джон Кейплз — це один з найбільших копірайтерів поряд з Девідом Огілві, Клодом Хопкінсом та іншими. Його ідеї стали частиною копірайтингу XX століття і використовуються у сучасному рекламному мистецтві. Вони перевірені та підтверджені практикою.

Джерело


Читайте також:

Легенди рекламного креативу. Девід Огілві

Легенди рекламного креативу. Клод Хопкінс

Теги: копірайтингкреативкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.