Це відео від компанії Barilla, яке розповідає легенду походження карбонари, має всі необхідні елементи справжнього голлівудського фільму. Є в ньому і драматичність, і проблеми, що виникають в останній момент, і зворушливе завершення. Така своєрідна великобюджетна картина, але в мініатюрі. Це – одне з тих відео, у які зазираєш одним оком і додивляєшся до кінця. Довгий формат брендового контенту буває що й «провисає», але не цього разу.
Створено його було італійською агенцією Alkemy і знято режисером Ксав’є Мерессом. Приурочено цей мініфільм до Дня карбонари 2021. Так, таке свято дійсно існує і відзначається з ініціативи Італійської асоціації кондитерської та макаронної індустрій (AIDEPI) 6 квітня ось уже четвертий рік поспіль. Окрім свого очевидного призначення (розкішні кулінарні кадри та ідею цілющої сили смачного обіду важко не помітити), цей фільм несе в собі також послання єдності, толерантності та благодійності.
Сюжет розпочинається з того, що у 1945 році, коли наприкінці Другої світової війни Рим було захоплено військами США, молодому американському солдатові генерал доручив знайти таку страву, якою можна було б підбадьорити, об’єднати та винагородити за зусилля його однополчан. Юнак, який не знає італійської, блукає вулицями Риму в пошуках рішення, аж доки не знаходить покинутий ресторан, у якому, втім, лишився шеф-кухар. Щоправда, той, в свою чергу, не говорить англійською…
На перехресті між рекламою, розвагами та благодійністю
«Цей фільм – кінематографічний триб’ют пасті, яка завжди об’єднувала людей і культури, – заявив Алессіо Джіанні, віцепрезидент з міжнародного діджитал-маркетингу Barilla. – У День карбонари, який ми відзначаємо ось уже вчетверте, ми були раді розповісти у своєму короткому фільмі легенду про народження найулюбленішої та найобговорюванішої у світі страви з пасти. Це – новий спосіб комунікації, який поєднує в собі рекламні кампанії з художнім авторським баченням. А завдяки таким платформам як YouTube наш довгий контент здатен досягти аудиторії на перехресті між рекламою та розвагами».
Завершується легенда про походження карбонари закликом поділитися цією стравою з іншими та повідомленням, що Barilla ставить за мету впродовж 2021 року забезпечити одним мільйоном порцій страв із пасти благодійну організацію Food for Soul, засновану відомим шеф-кухарем Массімо Боттурою, та супові кухні по всьому світу.
Смачна страва з пасти – то тонка наука. І часом вона вимагає справжніх інженерних експериментів, як доводить кулінар-подкастер, який нещодавно знайшов ідеальну форму пасти.