Латексная феерия ощущений. Ролик презервативов DOLPHI

Компания Dolphi-Ukraine активно выходит на рынок с новой линейкой презервативов DOLPHI серией LUX для аудитории, которая уже разбирается в «большом сексе», и стремится к новым, более ярким ощущениям. Этому посвящен новый ролик, созданный SABAI creative hub

Юрий Балалаев, креативный директор SABAI creative hub:

«Собственно, об этом «новом» — наш ролик. На вечеринку приходит пара, но женщине интересен не только её спутник, её заводят и другие мужчины… Новые переживания, ревность, страсть, вызванная схваткой с соперником или соперницей — это всегда работает, это вечные паттерны нас, существ, состоящих из разума и глубинных инстинктов».

Виктория Била, менеджер проекта, РА Victory White:

«Задача ролика – коммуницировать с потребителем так, чтобы людям было интересно и просто схватывать информацию. Считаю, что наша команда справилась с этой задачей на отлично».

Состав команды:

Дарья Ковтун, директор по маркетингу Dolphi-Ukraine

Виктория Била, рекламное агентство Victory White

Юрий Балалаев, креативный директор SABAI creative hub

Никита Лазоренко, управляющий партнер SABAI creative hub

Мария Халпахчи, режиссер-постановщик

Дмитрий Перетрутов, оператор-постановщик

Татьяна Яблонская, второй режиссер

Наталья Радченко, художник по костюмам

Арсен Аганесов, композитор

Елена Шрамко, продюсер

Артур Флештор, продюсер

CAMARADAS – post production studio

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...