Компания Dolphi-Ukraine активно выходит на рынок с новой линейкой презервативов DOLPHI серией LUX для аудитории, которая уже разбирается в «большом сексе», и стремится к новым, более ярким ощущениям. Этому посвящен новый ролик, созданный SABAI creative hub

Юрий Балалаев, креативный директор SABAI creative hub:

«Собственно, об этом «новом» — наш ролик. На вечеринку приходит пара, но женщине интересен не только её спутник, её заводят и другие мужчины… Новые переживания, ревность, страсть, вызванная схваткой с соперником или соперницей — это всегда работает, это вечные паттерны нас, существ, состоящих из разума и глубинных инстинктов».

Виктория Била, менеджер проекта, РА Victory White:

«Задача ролика – коммуницировать с потребителем так, чтобы людям было интересно и просто схватывать информацию. Считаю, что наша команда справилась с этой задачей на отлично».

Состав команды:

Дарья Ковтун, директор по маркетингу Dolphi-Ukraine

Виктория Била, рекламное агентство Victory White

Юрий Балалаев, креативный директор SABAI creative hub

Никита Лазоренко, управляющий партнер SABAI creative hub

Мария Халпахчи, режиссер-постановщик

Дмитрий Перетрутов, оператор-постановщик

Татьяна Яблонская, второй режиссер

Наталья Радченко, художник по костюмам

Арсен Аганесов, композитор

Елена Шрамко, продюсер

Артур Флештор, продюсер

CAMARADAS – post production studio

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...