McCann Kyiv показав, як висять зірки в рекламі молодіжного тарифу Joice.

Що таке «віслово», вам скаже будь-який підліток. Що таке «онлайн-віслово», покажуть головні кумири покоління Z — гурт «Время и Стекло» в ролику для Joice.

Заради лончу мобільного тарифу Надя Дорофєєва й Позитив зависли на гігантському банані, пальцях Кінг-Конга, тілах коал, але головне — у своїх телефонах. Звісно! Адже Joice дарує безлімітний доступ до улюблених мобільних додатків. Це означає, що онлайн-віслово триватиме нон-стоп.

Над проєктом працювали

 

Vodafone Ukraine

Head of Brand and Communication – Тетяна Тертишна

Senior Brand Manager – Ніна Власюк

Brand Manager – Тетяна Бевз

 

McCann Kyiv

Chief Creative Officer – Євген Камінський

Associate Creative Director – Віктор Висоцький

Copywriter – Ольга Левицька

Art Director – Мар’ян Шум

Head of TV Production Department – Юрій Склярук

Account Director – Людмила Лавренюк

Group Account Director – Анастасія Жураковська

 

Family Production

Directors duo: Pet & Flo

DOP: Yaroslav Pilunskiy

Executive producer: Anastasiia Bukovska

Producers: Alena Babenko, Iryna Shmotolokha

Assistant Producer: Eugene Goyan

Post Production: Wizard Post & Digital

Music: VREMYA I STEKLO

Sound: Propeller Studios

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.