• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Кури, собаки та крокодили замість автівок: чи потрібен в кадрі сам продукт?

1 Березня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Кури, собаки та крокодили замість автівок: чи потрібен в кадрі сам продукт?
Share on FacebookShare on Twitter

Дмитро Мамонтов, Senior copywriter в Havas Ukraine, розповідає про те, чи потрібен в кадрі рекламного ролику, постеру чи білборду сам продукт. А також наводить приклади креативної, а головне — ефективної реклами без присутності товару в кадрі.

Dmytro-Mamontov

Часто, переймаючись тим, чи все правильно зрозуміють про товар покупці, рекламодавці прагнуть запхати в коротенький ролик або невеличкий банер мало не весь стислий технічний опис продукту. 

В золоту еру становлення рекламного бізнесу, а саме — в 60-ті роки минулого століття, шаблонний приклад журнальної реклами справді передбачав гарне зображення рекламованого товару: скажімо, автомобіля, а під ним — 3-4 стовпчики виписаного тексту про всі-всі-всі переваги, плюс — легкий жарт для розгону. Якщо ж це був рекламний ролик, у ньому обов’язково автівка везла щасливу сім’ю з собакою на відпочинок, а диктор невтомно розповідав ті ж самі характеристики, без яких — ніяк. 

Та в епоху всюди проникаючого Інтернету, коли будь-яка інформація знаходиться на відстані короткого кліку, чи потрібно нам досі притримуватися таких принципів? Давайте розглянемо абсолютно протилежний підхід, коли в кадрі продукт відсутній зовсім. Так, уявіть собі, таке можливо!

Першопрохідцями цього прийому стали автомобільні бренди

Дійсно, всі давно собі уявляють, як виглядає Мерседес чи Фольксваген. Тож якщо на ринок не виводиться абсолютно нова модель із революційним дизайном, чому б не сконцентруватися на окремих перевагах для водія? Таких, як, скажімо, стабільність та надійна фіксація тіла під час руху:

Або можливість за допомогою спеціального обладнання виявити ті небезпеки, які не видно за перешкодами. 

Чи просто заявити, що бренд підтримує вашу улюблену кіносагу:

Від них не відстає і Jeep, що звик комунікувати на території пригодницьких подорожей.

Jeep
Jeep
Jeep
Jeep
Jeep

А BMW за допомогою цього прийому висміює конкурентів, які випускають передньопривідні автомобілі, натякаючи, що матінка-природа таке не схвалює.

BMW
BMW

Та якщо ви гадаєте, що такий підхід — прерогатива виключно автомобільних брендів, то ось вам остання «ковідна» комунікація від McDonald’s, що просуває доставку. В ній не те що немає самого продукту — навіть логотип, і той показаний лише частково. Проте всі все розуміють.

McDonald’s
McDonald’s
McDonald’s

Тож, як ми бачимо, без присутності товару в кадрі можна легко обійтися, і при цьому не тільки не втратити зв’язок з цільовою, а ще й посилити його. Часто продукт займає всю площу рекламного оголошення, і це не тільки не привертає увагу, а навпаки — відштовхує її. Таку рекламу нецікаво розглядати, отже — вона ніяк не запам’ятовується. У часи безперервної атаки інформаційного шуму основним завданням реклами є викликати інтерес, емоцію, показати, що бренд має схожу з покупцем позицію. Якщо ж мета досягнута та зацікавленість виникла, всю додаткову інформацію покупець легко нагуглить самостійно. Якщо ж комунікація не викликала емоцій, нехай там будуть перераховані хоч усі переваги продукту, в пам’яті покупця вони не залишаться. 

Існує багато досліджень, які підтверджують цю теорію

Наприклад, за результатами дослідження компанії Vision One, креативна та емоційна реклама за своєю ефективністю перевершує звичайну продуктову комунікацію в 11 разів!

Тож відсутність емоцій — ось що насправді руйнує рекламну кампанію, а відсутність товару в кадрі — ні. 

Відсутність зображення товару в кадрі навпаки розв’язує вам руки, даючи безмежний простір для креативу. Змушуючи потенційного споживача розгадати невеличкий простий ребус, ви перетворюєте його з пасивного спостерігача на активного учасника діалогу. І та думка, до якої він дійшов сам у процесі цього діалогу, вже не зітреться з пам’яті так легко. 

Спробуйте пригадати останню рекламу, яка вам надзвичайно сподобалася. Вона ж була не продуктовою, правда? Не простою констатацією факту наявності товару і його ціни. 

Однак є тут одне «але»: ваш продукт і ваш бренд має бути настільки відомим, щоб пересічний споживач мій легко його уявити. Тоді все складеться! 


Читайте також: Налаштовуємо внутрішній ідейо-генератор — інсайти з лекції Дмитра Мамонтова, Havas Ukraine, про роль творчості в рекламі, креативні техніки і

Теги: Havas Creative Group Ukraineавтозовнішня рекламакреативнатхненняреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.