Кто освежает лучше? – мини-сериал для Sandora FRUTZ

Диджитал-агентство Plan.Net продолжает продуктивное сотрудничество с компанией PepsiCo Украина и запускает серию коротких видеороликов («бамперов») для продвижения освежающих напитков Sandora FRUTZ со вкусами клюквы, лимона и апельсина.

Три 6-ти секундных видео в легкой юмористической форме доносят до потребителя позиционирование бренда и раскрывают индивидуальность вкусов напитков. Каждый ролик содержит полноценный сюжет в формате, который позволяет избежать использования кнопки «Пропустить рекламу».

В рамках проекта команда Plan.Net разработала контент-стратегию, креатив и, непосредственно, видеоролики, при создании которых были объединены техники real-видео, скетчевой и 3D-анимации.

«Формат «бамперов» давно стал излюбленным для нас, клиента и целевой аудитории. Поскольку столь короткие ролики не вызывают раздражения у зрителя, при этом успевая донести основное сообщение, показать продукт и, даже, передать целую историю, – отмечает Сергей Гулык, creative head of Plan.Net Украина. – В новом проекте для FRUTZ мы одновременно рассказали несколько историй и превратили заурядные «бампера» в гротескный мини-сериал о фруктах».

Серия «бамперов» создана в рамках проекта комплексного продвижения Sandora FRUTZ. По клику на рекламное видео зрители переходят на обновленный сайт бренда Sandora, запущенный агентством Plan.Net ранее этим летом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...