• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Krispy Kreme святкує Гелловін із моторошним перетворенням та новими частуваннями

15 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Krispy Kreme святкує Гелловін із моторошним перетворенням та новими частуваннями
Share on FacebookShare on Twitter

Krispy Kreme офіційно зазнала щорічної трансформації на Гелловін. Глобальний постачальник пончиків, який до кінця жовтня називатиметься «Krispy Skreme», реанімує торішній осінній розпродаж, орієнтований на спільний доступ, і представив деякі нові конструкції пончиків.

Krispy Kreme — це міжнародна мережа магазинів із продажу пончиків. Заснована вона в 1936 році в місті Нешвілл, штат Теннессі. Перший магазин був зареєстрований у січні 1937 року під назвою Krispy Kreme-Doughnut Shop. Найпопулярнішими є глазуровані пончики, які, на відміну від решти асортименту, продають гарячими.

Коли почався жовтень 2020 року, Krispy Kreme вирішила застосувати новий підхід, готовий до пандемії, зі своєю промоцією «зворотних хитрощів або пригощень». Починаючи з другої суботи місяця, кожен, хто заїхав, аби забрати дюжину пончиків, міг схопити ще 12 оригінальних глазурованих солодощів за 1 долар, призначений для щедрої доставки до дверей друга, члена сім’ї чи сусіда. Ці суботні «Sweet-or-Treat» також включали пончик Джек-о’-Ліхтаря, який поповнив ряди інших свіжих сезонних дизайнів у магазині.

Krispy Kreme святкує Гелловін із моторошним перетворенням та новими частуваннями

Усі ласощі без хитрощів

Подібно до Covid-19, ця тенденція продовжується й до 2021 року, адже щорічно з цього моменту, як Krispy Kreme представила на продаж чотири нові види пончиків на Гелловін. Відсьогодні, клієнти можуть обирати пончики: абракадабра, казан та чарівну мітлу.

Krispy Kreme святкує Гелловін із моторошним перетворенням та новими частуваннями

Перший — це оригінальна глазурована чорна котяча тема із шоколадною глазур’ю та помадками з цукровими очима, що вдвічі збільшує цю чаклунську тему цього року, якщо їх поєднувати разом із зачарованим казаном та зачарованими пончиками з мітли, обидва з яких включають їстівні палички кренделя «мітли».

Остаточний бонус, що повертається, — це ще одна безкоштовна угода з купівлею пончиків, яка подається кожному, хто зупиниться в Гелловін у повному костюмі біля Krispy Kreme. Ця спеціальна програма працює вже близько десятиліття. Незалежно від того, чи є стимули щодо вакцинації, чи ініціативи щодо явки виборців, Krispy Kreme продовжує свою кампанію, щоб отримати подарувати глазур новим покупцям.

Джерело


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.