Krispy Kreme офіційно зазнала щорічної трансформації на Гелловін. Глобальний постачальник пончиків, який до кінця жовтня називатиметься «Krispy Skreme», реанімує торішній осінній розпродаж, орієнтований на спільний доступ, і представив деякі нові конструкції пончиків.
Krispy Kreme — це міжнародна мережа магазинів із продажу пончиків. Заснована вона в 1936 році в місті Нешвілл, штат Теннессі. Перший магазин був зареєстрований у січні 1937 року під назвою Krispy Kreme-Doughnut Shop. Найпопулярнішими є глазуровані пончики, які, на відміну від решти асортименту, продають гарячими.
Коли почався жовтень 2020 року, Krispy Kreme вирішила застосувати новий підхід, готовий до пандемії, зі своєю промоцією «зворотних хитрощів або пригощень». Починаючи з другої суботи місяця, кожен, хто заїхав, аби забрати дюжину пончиків, міг схопити ще 12 оригінальних глазурованих солодощів за 1 долар, призначений для щедрої доставки до дверей друга, члена сім’ї чи сусіда. Ці суботні «Sweet-or-Treat» також включали пончик Джек-о’-Ліхтаря, який поповнив ряди інших свіжих сезонних дизайнів у магазині.
Усі ласощі без хитрощів
Подібно до Covid-19, ця тенденція продовжується й до 2021 року, адже щорічно з цього моменту, як Krispy Kreme представила на продаж чотири нові види пончиків на Гелловін. Відсьогодні, клієнти можуть обирати пончики: абракадабра, казан та чарівну мітлу.
Перший — це оригінальна глазурована чорна котяча тема із шоколадною глазур’ю та помадками з цукровими очима, що вдвічі збільшує цю чаклунську тему цього року, якщо їх поєднувати разом із зачарованим казаном та зачарованими пончиками з мітли, обидва з яких включають їстівні палички кренделя «мітли».
Остаточний бонус, що повертається, — це ще одна безкоштовна угода з купівлею пончиків, яка подається кожному, хто зупиниться в Гелловін у повному костюмі біля Krispy Kreme. Ця спеціальна програма працює вже близько десятиліття. Незалежно від того, чи є стимули щодо вакцинації, чи ініціативи щодо явки виборців, Krispy Kreme продовжує свою кампанію, щоб отримати подарувати глазур новим покупцям.
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про новий рівень маркетплейсів, популярність онлайн та небо