Тепер за допомогою доповненої реальності можна побачити, як крихітний репер співає на Воппері свою нову пісню. Тому що Burger King не міг не звернути увагу на пісню, яка називається Whoppa, зазначає британський репер Тайні Темпа, коли ця мережа фастфуду звернулася до нього з пропозицією про колаборацію.
Результатом цієї співпраці стала промокампанія до випуску нового музичного треку, над якою працювала агенція BBH London. Мережа Burger King надрукувала на упаковках своїх бургерів спеціальні QR-коди, які генерували мініатюрне гіперреалістичне зображення Тайні, який виконував свою нову пісню, танцюючи на Воппері.
Впродовж серпня британські покупці можуть, відсканувавши цей код, запустити шоу на екранах своїх смартфонів. Ця кампанія, створена спільно з Dimension Studios, використовує технологію WebAR, яка запускає перегляд доповненої реальності прямо у браузері. Тобто ніякого мобільного додатку для цього завантажувати та встановлювати не треба. Крихітний Тайні Темпа та його віртуальний бургер з’являться там, де користувач вкаже: на столі, на підлозі тощо. До того ж зображення можна масштабувати чи розвернути на 360 градусів.
Агенція BBH London називає цей мініатюрний концерт, де репер співає на Воппері, найменшим сценічним виступом на світі.
Whoppa на Воппері
«Коли ми створювали цю пісню, мова йшла про атмосферу літа та про те, щоб принести на музичну сцену Великобританії трохи гарячої латиноамериканської енергії, але аж ніяк не про бургери, – розповів Тайні. – Але коли мережа Burger King зв’язалася з нами у Twitter, ми одразу вирішили погодитися на таку колаборацію. З усіх способів, якими можна запустити сингл у 2020 році, я й гадки не мав, що зрештою робитиму це, співаючи на вершині Воппера!»
Стівен де Вулф (Stephen de Wolf), креативний директор BBH London, додав: «У світі, де живі концерти не проводяться, ми хотіли дати всім можливість відвідати ексклюзивний концерт від одного з найвідоміших реп-музикантів Великобританії. І чи можна було знайти для нього кращу сцену, ніж сам Воппер? Тож ми з нетерпінням чекаємо, коли британська публіка на власні очі побачить цей виступ: як крихітний Тайні співає Whoppa на Воппері».
Цільовою аудиторією кампанії є складнодосяжна категорія людей у віці від 18 до 30 років, зазначила Саскія Джонс (Saskia Jones), директорка BBH London з питань стратегічного планування. Дехто з них з юних років слухає музику Тайні, і до того ж саме ця вікова категорія регулярно взаємодіє з доповненою реальністю у соціальних медіа.
Схожа кампанія свого часу була у Coca-Cola.