• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Крихітний репер співає на Воппері (бо Burger King не міг пройти повз пісню з назвою Whoppa)

30 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Тепер за допомогою доповненої реальності можна побачити, як крихітний репер співає на Воппері свою нову пісню. Тому що Burger King не міг не звернути увагу на пісню, яка називається Whoppa, зазначає британський репер Тайні Темпа, коли ця мережа фастфуду звернулася до нього з пропозицією про колаборацію.

Результатом цієї співпраці стала промокампанія до випуску нового музичного треку, над якою працювала агенція BBH London. Мережа Burger King надрукувала на упаковках своїх бургерів спеціальні QR-коди, які генерували мініатюрне гіперреалістичне зображення Тайні, який виконував свою нову пісню, танцюючи на Воппері.

Впродовж серпня британські покупці можуть, відсканувавши цей код, запустити шоу на екранах своїх смартфонів. Ця кампанія, створена спільно з Dimension Studios, використовує технологію WebAR, яка запускає перегляд доповненої реальності прямо у браузері. Тобто ніякого мобільного додатку для цього завантажувати та встановлювати не треба. Крихітний Тайні Темпа та його віртуальний бургер з’являться там, де користувач вкаже: на столі, на підлозі тощо. До того ж зображення можна масштабувати чи розвернути на 360 градусів.

Агенція BBH London називає цей мініатюрний концерт, де репер співає на Воппері, найменшим сценічним виступом на світі.

Whoppa на Воппері

«Коли ми створювали цю пісню, мова йшла про атмосферу літа та про те, щоб принести на музичну сцену Великобританії трохи гарячої латиноамериканської енергії, але аж ніяк не про бургери, – розповів Тайні. – Але коли мережа Burger King зв’язалася з нами у Twitter, ми одразу вирішили погодитися на таку колаборацію. З усіх способів, якими можна запустити сингл у 2020 році, я й гадки не мав, що зрештою робитиму це, співаючи на вершині Воппера!»

Стівен де Вулф (Stephen de Wolf), креативний директор BBH London, додав: «У світі, де живі концерти не проводяться, ми хотіли дати всім можливість відвідати ексклюзивний концерт від одного з найвідоміших реп-музикантів Великобританії. І чи можна було знайти для нього кращу сцену, ніж сам Воппер? Тож ми з нетерпінням чекаємо, коли британська публіка на власні очі побачить цей виступ: як крихітний Тайні співає Whoppa на Воппері».

Цільовою аудиторією кампанії є складнодосяжна категорія людей у віці від 18 до 30 років, зазначила Саскія Джонс (Saskia Jones), директорка BBH London з питань стратегічного планування. Дехто з них з юних років слухає музику Тайні, і до того ж саме ця вікова категорія регулярно взаємодіє з доповненою реальністю у соціальних медіа.

Джерело 1, 2

Схожа кампанія свого часу була у Coca-Cola.

Теги: доповнена реальністькреативмаркетинг і комунікаціїмузыка

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.