Кредит, который живет с нами

Бренд-команда OTP Bank и рекламное агентство Cafe Reklam в сотрудничестве с THINKMcCANN показали, какое место занимают в нашей жизни большинство кредитов (спойлер – большое).

Кредит – это не приятный мимолетный романчик, кредит – это всерьез и надолго. На его обслуживание мы зачастую тратим столько времени, сил, мыслей и нервов, что в нашей жизни как будто появляется нечто, с чем мы вынуждены существовать и делить все, включая постель и колбасу.

Таковы все кредиты, кроме кредитов от OTP Bank. Ведь они настолько понятны и необременительны, что ты забываешь о займе буквально после клика «Оплатить взнос». Наконец-то все встало на свои места. Потому что кредиты не должны занимать часть жизни, которая по праву предназначается кому-то другому.

Креативная команда:

КлиентOTP Bank

Член Правления OTP Bank: Владимир Мудрый

Начальник сектора маркетинга OTP Bank: Наталия Сличук

Специалист по маркетинговым коммуникациям: Кристина Цвик

 

Агентство – THINKMcCANN

Креативный директор: Евгений Каминский

Арт-директор: Марьян Шум

Старший копирайтер: Елена Гнучева

Продюсер: Лариса Тодосийчук

Клиент-сервис-директор: Ольга Рожанковская

Старший аккаунт-менеджер: Юлия Гуренко

Младший аккаунт-менеджер: Анна Гогуля

 

PRODUCTIONMartini Shot

Режиссер: David Popescu

Оператор: Дмитрий Максименко

Исполнительный продюсер    : Светлана Лягина

Продюсер: Даша Галаева

Композитор: Алексей Омельчук

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.