• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

Креативна студія The New York Times представляє серіал

20 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Креативна студія The New York Times представляє серіал
Share on FacebookShare on Twitter

Як власна творча студія New York Times, T Brand відома тим, що допомагає клієнтам адаптувати кампанії до газет. Але нещодавно студія дебютувала з проєктом, який, навпаки, є її власним.

«Soul of Us — це фірмова “багатосерійна історія подорожі” про досвід чорношкірих в Америці. T Brand розпочав ініціативу в рамках власних зобов’язань щодо різноманітності, справедливості та інклюзії, або “DEI”, — розповіла Vida Cornelious, віцепрезидентка з креативу в NYT Advertising. — Soul of Us справді є проявом прихильності T Brand до DEI та представництва. Для нас це постійний діалог, а не опортуністичний початок».

T Brand Soul of Us

До цього часу Soul of Us працювала зі Starz над публікацією серії історій про лідерство чорних. Історії підносять віньєтки про життя чорних, з ілюстраціями та деякими аудіоінтеграціями, внесеними казкарями.

  • Наприклад, в одній історії розповідається про Jasmyn Wright, вчительку початкової школи у Філадельфії, яка використовувала свої знання усного слова поезії, щоб навчити студентів щоденних афірмацій, які стали вірусні.
  • Хоча це платні дописи(і позначені як такі), проєкт ставить історії на перше місце. Після прочитання оригінальних історій, створених компанією T Brand, читачі потрапляють у статтю про ініціативу Starz #TakeTheLead, яка прагне висвітлити «розповіді для і про, та аудиторію про яку мало сказано».

У той час як у компанії T Brand є повноцінна власна творча команда, робота над Soul of Us значною мірою прийшла від сторонніх творців, які представлені в онлайн-центрі проєкту.

«Для Soul of Us, де нам довелося отримати різні знання та точки зору, ми хотіли переконатися, що у нас справжні голоси», — Cornelious.

За словами Cornelious: «T Brand вирішив побудувати перший пакет навколо теми лідерства, перш ніж співпрацювати зі Starz». Оскільки студія шукала партнерів, Starz став очевидним вибором через #TakeTheLead. «Розповідаючи ці історії про лідерство, це стало для нас можливістю по-справжньому дослідити, як чорношкірі лідери народжуються, розвиваються, а потім повністю реалізуються», — додала Cornelious.

«Якщо ці історії не розповідати, то в основному образ темношкірих стає дуже короткозорим, — ділиться Cornelious. — Чорне життя — це дуже багатий гобелен із багатьох речей: кохання, успіху, сім’ї, прихильності, краси, спільноти. Це історії, які можна продовжувати й продовжувати».

Джерело


Читайте також:

Платформа Sesocio перетворила на музику коливання криптовалют

В офісі або вдома Bonobos робить ставку на стиль «Back to Business»

Теги: дизайнкінокреативсеріали

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 представив шортлисти цьогорічної програми. Щороку конкурс відзначає найкращі дизайнерські проєкти України – від робіт знаних агенцій та студій до нових імен,...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.