Як власна творча студія New York Times, T Brand відома тим, що допомагає клієнтам адаптувати кампанії до газет. Але нещодавно студія дебютувала з проєктом, який, навпаки, є її власним.
«Soul of Us — це фірмова “багатосерійна історія подорожі” про досвід чорношкірих в Америці. T Brand розпочав ініціативу в рамках власних зобов’язань щодо різноманітності, справедливості та інклюзії, або “DEI”, — розповіла Vida Cornelious, віцепрезидентка з креативу в NYT Advertising. — Soul of Us справді є проявом прихильності T Brand до DEI та представництва. Для нас це постійний діалог, а не опортуністичний початок».
До цього часу Soul of Us працювала зі Starz над публікацією серії історій про лідерство чорних. Історії підносять віньєтки про життя чорних, з ілюстраціями та деякими аудіоінтеграціями, внесеними казкарями.
- Наприклад, в одній історії розповідається про Jasmyn Wright, вчительку початкової школи у Філадельфії, яка використовувала свої знання усного слова поезії, щоб навчити студентів щоденних афірмацій, які стали вірусні.
- Хоча це платні дописи(і позначені як такі), проєкт ставить історії на перше місце. Після прочитання оригінальних історій, створених компанією T Brand, читачі потрапляють у статтю про ініціативу Starz #TakeTheLead, яка прагне висвітлити «розповіді для і про, та аудиторію про яку мало сказано».
У той час як у компанії T Brand є повноцінна власна творча команда, робота над Soul of Us значною мірою прийшла від сторонніх творців, які представлені в онлайн-центрі проєкту.
«Для Soul of Us, де нам довелося отримати різні знання та точки зору, ми хотіли переконатися, що у нас справжні голоси», — Cornelious.
За словами Cornelious: «T Brand вирішив побудувати перший пакет навколо теми лідерства, перш ніж співпрацювати зі Starz». Оскільки студія шукала партнерів, Starz став очевидним вибором через #TakeTheLead. «Розповідаючи ці історії про лідерство, це стало для нас можливістю по-справжньому дослідити, як чорношкірі лідери народжуються, розвиваються, а потім повністю реалізуються», — додала Cornelious.
«Якщо ці історії не розповідати, то в основному образ темношкірих стає дуже короткозорим, — ділиться Cornelious. — Чорне життя — це дуже багатий гобелен із багатьох речей: кохання, успіху, сім’ї, прихильності, краси, спільноти. Це історії, які можна продовжувати й продовжувати».
Читайте також:
Платформа Sesocio перетворила на музику коливання криптовалют
В офісі або вдома Bonobos робить ставку на стиль «Back to Business»