У травні агенція MOKO Digital отримала 5 нагород та «Best of Contest» на національному конкурсі «IAB Mixx Awards Україна», який цьогоріч відбувся в Україні вперше. Агенція здобула золоті та срібні нагороди за реалізацію проєктів «Галичина: трансформація від ілюстрації до крафтового фотоконтенту», та «Колискові з українською душею»;бронзовунагороду та гран-прі за проєкт «Лінія психологічної підтримки для чоловіків».
Перемога на національному рівні гарантувала можливість команди вперше взяти участь в міжнародному етапі конкурсу.
Церемонія нагородження переможців міжнародної премії MIXX Awards Europe 2024 відбулася 18 липня 2024 р. Команда MOKO Digital отримала:
– 2 срібні нагороди за реалізацію проєкту «Колискові з українською душею» для бренду дитячого харчування «Малютка» у категоріях «Digital Audio Advertising» та «Native Advertising Campaign»
– золоту та бронзову нагороду за розробку та реалізацію комунікаційної кампанії проєкту «Лінія психологічної підтримки для чоловіків» від UNFPA Україна та ГО «Інноваційні соціальні рішення» (за підтримки уряду Великої Британії) у категоріях «Native Advertising» та «Direct Response/Lead Generation Campaign».
Традиційно, конкурс від IAB Europe – провідної асоціації індустрії цифрової реклами та маркетингу – відзначає проєкти найкращої цифрової реклами з усієї Європи. Цьогоріч представлені кампанії оцінювали представники Publcis, UM, TikTok, Bauer Media, GroupM Nexus, Samsung Ads Europe, Coca -Cola, Good-Loop, Meta, Amazon Ads, PubMatic тощо.
Креативна команда MOKO змагалася із провідними європейськими та міжнародними рекламними агенціями та стала абсолютним лідером за кількістю одержаних нагород серед представників українського рекламного ринку.
«Це наш перший досвід участі у європейському конкурсі, перша спроба позмагатися з найкращими диджитал-агенціями Європи. – коментує креативна директорка MOKO Digital Ольга Лівік. – Представлені кейси надзвичайно креативні та потужні. Ми неймовірно щасливі, адже ми не лише здобули кілька перемог, а й змогли у прямому ефірі показати усій Європі відеокейс нашого проєкту для «Лінії психологічної підтримки для чоловіків!»
Обидва кейси мають важливу та суспільну місію. Проєкт для бренду дитячого харчування «Малютка» мав на меті сприяти відродженню української традиції колискових як засобу збереження та передачі національної ідентичності. Натомість проєкт «Лінії психологічної підтримки для чоловіків» було створено з метою привернення уваги до ментального здоров’я українських чоловіків та боротьби з бар’єром токсичної маскулінності та гендерних стереотипів. Підтримка та реалізація подібних проєктів вкрай важлива для агенції MOKO Digital, як свідчення власної відповідальності перед українським суспільством.
Так, з одного боку, перемога цих кейсів – це можливість вкотре привернути увагу міжнародної спільноти до тривалої боротьби української нації з російським агресором. З іншого боку, одержане визнання є також свідченням сталої підтримки України європейською громадськістю.
За словами креативної директорки Ольги Лівік, участь у міжнародному фестивалі IAB MIXX – це історична подія не лише для агенції MOKO, а й для української цифрової індустрії в цілому. Адже подібні конкурси не лише відзначають найкращі цифрові рекламні кампанії, а й стимулюють розвиток цифрової індустрії, надаючи платформу для визнання та навчання.
Важливість участі у подібних заходах пояснює також Гліб Проненко, партнер MOKO Digital: «Через місяць МОКО виповнюється 10 років і перші європейські нагороди, особливо золото, це важлива відмітка для нашого шляху. Два роки тому, попри повномасштабне вторгнення, ми прийняли вектор трансформації у креативну диджитал-агенцію, а отже, цьогорічні нагороди підтверджують, що ми рухаємось у правильному напрямку». І додає: «Фестивальні кейси – це результат довіри між агенцією та клієнтом. Обидві команди мають мати сміливість втілити щось нове і нешаблонне. Ми вдячні командам UNFPA та Хорольского заводу дитячого харчування за довіру».