Мобільні оператори по всій Азії звертаються насамперед до емоцій, щоб знайти надійний шлях до сердець споживачів. Ці азійські кампанії телеком-провайдерів, які свого часу брали участь у фестивалі Cannes Lions, є хорошими прикладами того, як можна цікаво та креативно привернути до себе увагу в переповненому секторі.
Third Eye (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2013)
Сінгапурський оператор StarHub Mobile запросив людей взяти участь у мікроволонтерському проєкті, який займався краудсорсингом турботи для людей з порушеннями зору. Це інноваційне рішення показало, якими впливовими можуть бути емоції, підкріплені надійним зв’язком, і вирізнило бренд StarHub з-поміж численних конкурентів.
TXTBKS (Smart Communications Inc, DDB Makati City, 2013)
На Філіппінах діти мусили тягати зі школи та до школи такі важкезні рюкзаки з підручниками, що це завдавало реальної шкоди їх спинам. Тому телеком-провайдер Smart завантажив шкільні підручники на SIM-картки. Завдяки цьому діти могли використовувати замість підручників свої телефони, навіть якщо вони послуговувалися дуже старими пристроями. Ця кампанія – хороший приклад як позитивного соціального впливу, так і прагматичного мислення. А запропоноване нею рішення було цілком в дусі позиції бренда.
Vodafone Sakhi (Vodafone, Ogilvy Mumbai, 2018)
Ще одним прикладом того, як азійські кампанії телеком-провайдерів втілюють в життя свою соціальну місію, є ось ця ініціатива від Vodafone, яка зробила життя індійських жінок трохи безпечнішим, захистивши номери їх телефонів. Вона доводить, що іноді мобільному оператору варто вийти з рамки своїх основних послуг, запропонувавши користувачам дещо інше. В цьому разі такою додатковою послугою став доволі простий крок, покликаний убезпечити численних користувачок Vodafone.
Giving (Real Move Co., Ogilvy Bangkok, 2014)
Телекомунікаційна компанія TrueMove H привернула неабияку увагу аудиторії зворушливим коротким відео, яке стверджувало, що найкраща комунікація – це ділитися з іншими. В результаті цієї кампанії кількість нових користувачів у бренда виросла на 40% за квартал, а заслуга в цьому належить глибоко емоційному сторітелінгу.
4G4Good (StarHub Mobile, DDB Singapore, 2015)
Користувачі, у яких щомісяця залишалися оплачені, але не використані хвилини та мегабайти, могли пожертвувати їх на благодійність, зменшивши телефонні витрати своїх менш забезпечених співвітчизників. Це – класичний приклад того, як телекомунікаційна компанія може змінити життя людей на краще, не витрачаючи майже нічого, і водночас довести своїм користувачам, що вони правильно обрали провайдера.