Lenovo в Україні та креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробили та випустили неординарні пристрої #MeowBookLenovo #MeowBook.
Сьогодні «офіс вдома» — звичайне діло. Люди творять грандіозні проєкти в капцях, серед метушні дітей і сусідів. Та є одна загроза продуктивності, якій досі не приділяли уваги — котики.
Коти люблять подрімати на клавіатурі, чим відволікають від роботи. Але господарі не поспішають їх проганяти, бо люблять. До того ж, проблема не така біла й пухнаста, як здається. Часточки хутра потрапляють на мікросхеми, а клавіші з часом починають «западати» під масою тваринки. А скільки fhwHUGY@&39iddl потрапляє в чати після котячих прогулянок клавішами…
Як зберегти комфорт для себе й улюбленця?
Гігант інновацій Lenovo дослухається до користувачів та прагне, щоб вони досягали крутих результатів будь-де. Аби робота вдома стала ще комфортнішою, представництво Lenovo в Україні разом із креативною агенцією Leo Burnett Ukraine розробили лептопи для котів — лаптопи MeowBook:
Треба лише поставити MeowBook поруч зі своїм ноутом та під’єднати USB-нагрівач, щоб тваринці було тепло. Тепер улюбленець може залишатися неподалік і не відволікати від справ.
«Щоб зробити MeowBook не просто іграшкою, а справжнім функціональним продуктом, ми спробували з’ясувати, чому коти взагалі вкладаються на клавіатуру, — розповідає Марина Кайдаш, провідна спеціалістка із маркетингу компанії Lenovo в Україні. — Євгенія Драч, співзасновниця благодійного фонду «Хочукота» і консультант проекту, підтвердила наші припущення: котики приходять, бо там тепло. І, звісно, хочуть уваги. Окрім цього, клавіші для котів — наче масажер».
У результаті девайс отримав підігрів і MeowPad (він хрумтить під котом, як клавіші), а також м’яке фетрове покриття, гральну мишу, отвори для м’яти та інше.
«Цінності бренду Lenovo — інновації, амбіції і результативність. А ще увага до потреб наших користувачів. Зараз людям потрібно більше теплих і позитивних емоцій. Як і будь-який наш продукт, MeowBook є стильним, сучасним і ефективним тулом для користувача. Це розумні технології для кожного,» — ділиться Марина Дорошенко, фахівчиня з маркетингу компанії Lenovo в Україні.
«MeowBook — несподіваний, але цілком логічний крок Lenovo у бік турботи і родини, — вважає Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine. — Такі ідеї більше не про бізнес-цілі, а про дух HumanKind, який ми вкладаємо в усі комунікації Leo».
Перша партія лімітованої лінійки MeowBook вже знайшла своїх господарів. Щоб розказати про новинку, компанія Lenovo залучила топових інфлуенсерів соцмереж, а також розіграла по котобуку на своїх fb та insta-сторінках. Почитати більше про девайс (навіть котячою мовою) можна на сайті.
Креативна ідея належить агенції Leo Burnett Ukraine. З блогерами працювали агенція Spark Foundry Ukraine та PR-агенція MSL Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine.
Пропонуємо вам також розібрати кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina.