• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage
Share on FacebookShare on Twitter

У липні 2025 року в Україні стартувала всеукраїнська промоакція «Кошиковий марафон», яку Havas Engage реалізувала у партнерстві з Visa та національною мережею супермаркетів АТБ. Кампанія поєднала азарт шопінгу, ігрову механіку та щедрі призи, зберігши простоту участі для кожного клієнта.

АТБ — найбільша мережа супермаркетів України, відома вигідними пропозиціями та акціями. Додатковою ексклюзивною перевагою для покупців стала картка АТБ від Visa. Власники картки отримували знижки, яких не мали інші: постійну знижку 5% від акційної ціни на понад 700 товарів і щотижневі знижки до 40%. Оформити її було максимально зручно — пластикову картку можна було придбати прямо на касі, а віртуальну оформити у Додатку АТБ від топових банків України. Поповнення також не становило труднощів: готівкою на касі, переказом з іншої картки в додатку, або як додаткову до основного рахунку.

Ідея кампанії народилася «серед полиць»: рутинні походи в супермаркет часто нагадували марафон — шукати акційні товари, купувати з запасом, збирати найвигідніші пропозиції. Havas Engage запропонувала перетворити цей процес на гру, використавши знайому з відеоігор endless runner-механіку — героя, який мчить уперед і збирає бонуси.

Механіка промо була простою: з 21 липня по 17 серпня 2025 року достатньо було придбати товарів в АТБ на суму від 300 грн і розрахуватися карткою АТБ від Visa, щоб автоматично потрапити до щотижневого розіграшу з великою кількістю подарунків. Чим більше покупок здійснював клієнт — тим більше шансів мав на виграш. У фіналі розігрувався головний приз: кошик продуктів на 2 500 грн. Загалом було розіграно 400 сертифікатів, а призовий фонд сягнув 1 000 000 грн.

Havas Engage забезпечила повний цикл реалізації кампанії — від створення ідеї та назви до продакшну і медійної підтримки. Було розроблено креативну концепцію й айдентику у стилі мобільних ігор, дизайн POS-матеріалів та digital-банерів, а також спродюсовано 15-секундний рекламний ролик, який передавав азарт і драйв гри, зберігаючи простоту механіки.

Ролик: https://www.youtube.com/watch?v=1kPVam29wdQ

«Ми прагнули передати азарт і драйв гри, водночас залишаючи механіку максимально зрозумілою. Було важливо, щоб навіть звичайний похід до магазину перетворювався на захопливу подію, у якій кожен мав шанс виграти», — коментує Костянтин Мельников, креативний директор Havas Engage.

Промоакція охопила десятки тисяч покупців по всій Україні, активізувала аудиторію в торгових залах і соцмережах бренду. «Кошиковий марафон» став прикладом ефективної інтеграції BTL- та digital-інструментів, які стимулювали продажі, підвищували впізнаваність картки АТБ від Visa та зміцнювали лояльність клієнтів

Теги: кейси

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025
Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.