• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Контент на замовлення: чому «Їжак Сонік» — передвісник великих змін

28 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Коли на Валентинів день на великі екрани вийшов фільм «Їжак Сонік» (Sonic the Hedgehog), то було більше, ніж просто спроба медіакомпанії створити чергову велику франшизу. Адже, зважаючи на те, яким успіхом у прокаті користується цей фільм, він, цілком імовірно, стане передвісником великих змін у всьому, що стосується контенту.

В квітні минулого року, коли з’явився перший трейлер, фанати відеогри, яка є першоджерелом фільму «Їжак Сонік», розкритикували у всіх соцмережах дизайн головного персонажа (його моторошні людські зуби тощо). За лічені дні після цього Paramount Pictures оголосила, що на Соніка чекає редизайн, через що фільм вийде у прокат на кілька місяців пізніше.

І це – лише найновіший (і найуспішніший) приклад того, на що здатні обурені фанати у поп-культурі. Ми вже бачили й петиції, які вимагали, щоб фінал «Гри престолів» перезняли, і рух «Не мої «Зоряні війни» (Not My Star Wars), який виник у відповідь на фільм «Останні джедаї». Розлючені фани й досі вимагають показати їм режисерську версію «Ліги справедливості» від Зака Снайдера (яка, як нещодавно підтвердив Бен Аффлек, таки дійсно десь існує). І останнім часом це стало досить-таки звичайним явищем, коли фанати збираються разом і вимагають, щоб їм показали саме таку версію мейнстрімового контенту, яку вони хочуть побачити.

Мейнстрім vs. персоналізація

Як ми дожили до того, що понад мільйон людей буде вимагати від гігантської кіностудії, щоб та перезняла серіал, на зйомки якого вже витратили 100 мільйонів доларів?

Безсумнівно, свою роль тут зіграло те, що споживачі звикли до персоналізованих цифрових медіа. І тепер вони очікують, що контент буде створюватися для них особисто, а не для якоїсь ширшої аудиторії. Наразі цифровий контент розвинувся настільки, що він може запропонувати щось своє для кожного нішевого споживача. Як наслідок, мейнстрімовий контент, розрахований на дуже широкий загал (навіть комікси та космоопери), неминуче розчаровує багатьох.

Любите відеоігри та хіп-хоп? Репер Mega Ran може забезпечити вас і тим, і іншим одночасно. Хочете побачити дружній до ЛГБТ рімейк «Гордості і упередження»? Вже цього року його можна буде подивитися на Quibi. Бажаєте щомісяця дивитися уроки з малювання мініатюр? Підпишіться на Бена Кометса на Patreon. До речі, Patreon – це лише одна з багатьох нових платформ, які дозволяють дуже різним креаторам знайти зацікавлену в них аудиторію та (що дуже важливо!) монетизувати це зацікавлення.

Чим більше влади переходить до рук фанбази і чим далі розвиваються технології, тим ближчі ми до того майбутнього, де популярний контент витісняється контентом на замовлення. І кожен споживач стає своєрідним мікромеценатом, який здатен замовляти собі такі художні роботи та розваги, які задовольнятимуть саме його потреби.

Для маркетологів таке майбутнє обіцяє чимало складнощів, але й несе в собі чималий потенціал для створення креативніших та провокативніших робіт. І ось кілька порад, як цей потенціал можна реалізувати.

Цінуйте малу аудиторію

Не в тому сенсі, звісно, що вам не слід докладати зусиль до розбудови зв’язків з мегакорпораціями – це було б недалекоглядно. Але брендам слід також навчитися бути покровителями (а не просто спонсорами) креаторів, які створюють контент на замовлення для нішевої аудиторії. Наприклад, коротка анімація «Hair Love», що отримала «Оскара», розпочалася з краудфандингу на Kickstarter, а була реалізована завдяки підтримці бренда Unilever Dove.

Переосмисліть свій ланцюг поставок

Очікування споживачів не обмежаться контентом на замовлення. Коли вони його отримають, вони обов’язково почнуть вимагати такого самого підходу і стосовно товарів та послуг, які надає бренд. А отже, бренди повинні бути готові задовольняти навіть дуже специфічний попит. Наприклад, як у британській кампанії Kit Kat, коли бренд запропонував зробити для споживачів персоналізовані батончики на замовлення.

Дайте фанатам ті альтернативні версії, які вони хочуть бачити

Зараз, коли фанати постійно чимось розчаровані, бренди мають шанс врятувати ситуацію та запропонувати їм власний брендований контент, який міститиме те, чого вони хочуть. Наприклад, рекламний ролик Schick і досі вважається «канонічним» епілогом до аніме Neon Genesis Evangelion в очах тих фанатів, яких не влаштовує офіційний фінал.

Зорієнтуватися у тому непевному світі, який понад усе цінує контент на замовлення, маркетологам буде непросто. Але ті, кому це вдасться, зможуть встановити тісніші зв’язки зі споживачами. За умови, звісно, що прикладом їм стане їжак Сонік.

Автор статті – Джо Маседа

Джерело

Теги: интернеткіносуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.