Відбірковий Конкурс молодих креаторів завершено. Міжнародне журі YLC Ukraine 2019 вже оцінило роботи учасників, виконані за брифом ЮНІСЕФ. Пропонуємо вам переглянути всі роботи учасників.

Категорія Design

1 Місце – Тимофій Щербаков, Кристина Фощай

2 місце – Артем Гусєв, Сергій Артеменко

3 місце – Віра Білостоцька, Аліна Гончаренко

Інші роботи – за номерами:

ID 999560263

ID 999541292

ID 997989160

ID 1001127132

ID 998158305

ID 1001522603

 

Категорія Print

1 місце – Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко

1 місце – Ілона Слепчик, Костянтин Тищенко

3 місце – Вікторія Шапкіна, Денис Левадний

ID 999705046

ID 1000915543

ID 1000448621

ID 0115042019

ID 1000608554

ID 1000198699

 

 

 

 

ID 1001192427

ID 998797855

ID 1001333818

ID 0315042019

 

Категорія Film

1 Місце – Віталій Капустян/Ілля Янков

2 місце – Родіон Мосієнков/Гліб Стойко

3 місце – Юлія Боргуленко/Анастасія Кунц

Інші роботи – за номерами

ID 998601631

ID 998460314

ID 1001087915

ID 1000253775

ID 1001162705

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...