• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

13 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Багато для кого пандемія виявилася незвичайною музою, спонукавши креаторів та пересічних людей мислити ширше, сидячи в чотирьох стінах. Це і стало темою цікавого нового ролика від австралійської телекомунікаційної компанії Optus, для якого було збудовано велетенську іграшкову трасу для перегонів.

У відео йдеться про групу дітей, які живуть по сусідству. І хоча вони можуть побачити одне одного лише під час відеодзвінка, все ж вони здатні всі разом скоординуватися і направити свою енергію на створення чогось дійсно видовищного – траси для іграшкових машинок, яка пронизує кілька квартир та оповиває весь будинок. Коли всі фрагменти цього шедевра нарешті стають на місце, іграшкові машинки пролітають повз батьків за роботою, родичів, що займаються йогою, та допитливих домашніх улюбленців.

А в момент, коли вони перетинають фінішну лінію, все зупиняється і прокручується в зворотному напрямку до того моменту, з якого все почалося: в дім заселяється нова родина з хлопчиком, який несе коробку з іграшковими машинками. То з чого все почалося? З того, що він погодився приєднатися до цього монументального задуму дітей і збудувати з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Це відео було створене Special Group New Zealand і присвячене воно слову «yes», яке є частиною логотипу компанії Optus. Режисером відео став Крістофер Ріггерт (Christopher Riggert) зі студії Finch.

Мелісса Гопкінс (Melissa Hopkins), директорка з маркетингу Optus, зазначила, що нові можливості розпочинаються з оптимізму та готовності сказати «так».

А креативна директорка Special Group Ліза Федишин (Lisa Fedyszyn) пояснила, що в Австралії «yes» компанії Optus є не менш відомим, ніж «свуш» Nike по всьому світу. Ця кампанія дозволила нагадати, що саме стоїть за ним, оскільки багатьом австралійцям було незрозуміле значення такого логотипу.

Не все так просто

Щоправда, зйомки під час карантину зіткнулися з рядом перепон. Найбільшою з них виявилося місце зйомки, адже знімальній команді потрібен був на кілька днів повний доступ до якогось багатоквартирного будинку. Лише в останній момент їм вдалося знайти дім, жильці якого погодилися на участь в проєкті. А щоб будинок здавався більшим, йому додали ще один поверх на етапі постпродакшену.

Що стосується акторів, то у сцені, де мама сама підстригає сина, то була зовсім не гра, а цілком реальна стрижка. І хлопчик дійсно був не у захваті від результату.

А кіт Вівальді у ролі кота вчинив так, як це властиво котам взагалі. Він відмовився стрибати через велетенську іграшкову трасу для перегонів і натомість просто слідкував очима за машинками. Навіть не поворухнувся!

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.