Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Багато для кого пандемія виявилася незвичайною музою, спонукавши креаторів та пересічних людей мислити ширше, сидячи в чотирьох стінах. Це і стало темою цікавого нового ролика від австралійської телекомунікаційної компанії Optus, для якого було збудовано велетенську іграшкову трасу для перегонів.

У відео йдеться про групу дітей, які живуть по сусідству. І хоча вони можуть побачити одне одного лише під час відеодзвінка, все ж вони здатні всі разом скоординуватися і направити свою енергію на створення чогось дійсно видовищного – траси для іграшкових машинок, яка пронизує кілька квартир та оповиває весь будинок. Коли всі фрагменти цього шедевра нарешті стають на місце, іграшкові машинки пролітають повз батьків за роботою, родичів, що займаються йогою, та допитливих домашніх улюбленців.

А в момент, коли вони перетинають фінішну лінію, все зупиняється і прокручується в зворотному напрямку до того моменту, з якого все почалося: в дім заселяється нова родина з хлопчиком, який несе коробку з іграшковими машинками. То з чого все почалося? З того, що він погодився приєднатися до цього монументального задуму дітей і збудувати з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Це відео було створене Special Group New Zealand і присвячене воно слову «yes», яке є частиною логотипу компанії Optus. Режисером відео став Крістофер Ріггерт (Christopher Riggert) зі студії Finch.

Мелісса Гопкінс (Melissa Hopkins), директорка з маркетингу Optus, зазначила, що нові можливості розпочинаються з оптимізму та готовності сказати «так».

А креативна директорка Special Group Ліза Федишин (Lisa Fedyszyn) пояснила, що в Австралії «yes» компанії Optus є не менш відомим, ніж «свуш» Nike по всьому світу. Ця кампанія дозволила нагадати, що саме стоїть за ним, оскільки багатьом австралійцям було незрозуміле значення такого логотипу.

Не все так просто

Щоправда, зйомки під час карантину зіткнулися з рядом перепон. Найбільшою з них виявилося місце зйомки, адже знімальній команді потрібен був на кілька днів повний доступ до якогось багатоквартирного будинку. Лише в останній момент їм вдалося знайти дім, жильці якого погодилися на участь в проєкті. А щоб будинок здавався більшим, йому додали ще один поверх на етапі постпродакшену.

Що стосується акторів, то у сцені, де мама сама підстригає сина, то була зовсім не гра, а цілком реальна стрижка. І хлопчик дійсно був не у захваті від результату.

А кіт Вівальді у ролі кота вчинив так, як це властиво котам взагалі. Він відмовився стрибати через велетенську іграшкову трасу для перегонів і натомість просто слідкував очима за машинками. Навіть не поворухнувся!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.