Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Багато для кого пандемія виявилася незвичайною музою, спонукавши креаторів та пересічних людей мислити ширше, сидячи в чотирьох стінах. Це і стало темою цікавого нового ролика від австралійської телекомунікаційної компанії Optus, для якого було збудовано велетенську іграшкову трасу для перегонів.

У відео йдеться про групу дітей, які живуть по сусідству. І хоча вони можуть побачити одне одного лише під час відеодзвінка, все ж вони здатні всі разом скоординуватися і направити свою енергію на створення чогось дійсно видовищного – траси для іграшкових машинок, яка пронизує кілька квартир та оповиває весь будинок. Коли всі фрагменти цього шедевра нарешті стають на місце, іграшкові машинки пролітають повз батьків за роботою, родичів, що займаються йогою, та допитливих домашніх улюбленців.

А в момент, коли вони перетинають фінішну лінію, все зупиняється і прокручується в зворотному напрямку до того моменту, з якого все почалося: в дім заселяється нова родина з хлопчиком, який несе коробку з іграшковими машинками. То з чого все почалося? З того, що він погодився приєднатися до цього монументального задуму дітей і збудувати з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Це відео було створене Special Group New Zealand і присвячене воно слову «yes», яке є частиною логотипу компанії Optus. Режисером відео став Крістофер Ріггерт (Christopher Riggert) зі студії Finch.

Мелісса Гопкінс (Melissa Hopkins), директорка з маркетингу Optus, зазначила, що нові можливості розпочинаються з оптимізму та готовності сказати «так».

А креативна директорка Special Group Ліза Федишин (Lisa Fedyszyn) пояснила, що в Австралії «yes» компанії Optus є не менш відомим, ніж «свуш» Nike по всьому світу. Ця кампанія дозволила нагадати, що саме стоїть за ним, оскільки багатьом австралійцям було незрозуміле значення такого логотипу.

Не все так просто

Щоправда, зйомки під час карантину зіткнулися з рядом перепон. Найбільшою з них виявилося місце зйомки, адже знімальній команді потрібен був на кілька днів повний доступ до якогось багатоквартирного будинку. Лише в останній момент їм вдалося знайти дім, жильці якого погодилися на участь в проєкті. А щоб будинок здавався більшим, йому додали ще один поверх на етапі постпродакшену.

Що стосується акторів, то у сцені, де мама сама підстригає сина, то була зовсім не гра, а цілком реальна стрижка. І хлопчик дійсно був не у захваті від результату.

А кіт Вівальді у ролі кота вчинив так, як це властиво котам взагалі. Він відмовився стрибати через велетенську іграшкову трасу для перегонів і натомість просто слідкував очима за машинками. Навіть не поворухнувся!

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.