• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Коли типографіка сама по собі є зіркою: плакати місяця

14 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Коли типографіка сама по собі є зіркою: плакати місяця
Share on FacebookShare on Twitter

Дон Бейлі з BLT Communications підготувала добірку плакатів, які використовують слова як елемент дизайну героя.

Everything Everywhere All at Once

Агентство: AV Squad

Everything Everywhere All at Once

Everything Everywhere All at Once привернуло мою увагу, тому що я обожнюю дивитися у вічі. Так, я, як відомо, розклеювала очі в офісі у випадкових місцях.

Але використовувати їх як негативний простір навколо букв слів — це геніально. Побачивши публікацію в Instagram, я відразу ж знайшла трейлер і була рада побачити, що у фільмі також помітні витріщені очі.

Фільм виглядає дивовижно хаотичним і демонструє радість мистецтва та кіно. Я не можу дочекатися, щоб побачити це. Цей плакат робить дивовижну річ, в основному з кружечками… ілюструючи концепцію, назву, виступаючи в ролі копії, висвітлюючи студію, викликаючи інтерес неочікуваним свіжим способом, і все це робиться словами.

Є також чудова анімаційна версія.

The Bob’s Burgers Movie

Агентство: BLT

The Bob’s Burgers Movie

Це той випадок, коли копія реклами є основною подією і смішніше зображення.

Копія обіцяє гарне проведення часу з акцентом Нової Англії. Я не можу читати копію без хихикання. Постер працює як запрошення провести час зі знайомими персонажами, які грають у їхньому дебюті на великому екрані.

Цей плакат також використовує типографіку у цікавий спосіб, щоб показати, що це за фільм. Грайливе відстеження та ведення дають змогу заглянути в процес приготування гамбургера, при цьому слово «patty» міцно вирівнюється на котлеті. Неперевершено! Цей дизайн розумніший і більш витончений, ніж здається на перший погляд.

America Latina

Дизайнер: Федеріко Мауро

America Latina

Я включаю це сюди, оскільки дизайн шрифту інтегрує ключову концепцію мистецтва.

Я ціную тип, який підіймається вгору, а фігура йде вниз, що створює динамічну напругу в дизайні.

Джерело

Фото на головній: Yonghyun Lee


Читайте також:

Анімація та насильство: Пітер Фредеріксен показує темний бік мультфільмів у своїй вишивці

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.