• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform

6 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform
Share on FacebookShare on Twitter

Минуло 30 років з моменту, коли світ вперше заговорив про ВІЛ. Та навіть зараз від інфекції страждають мільйони людей у всьому світі. Лише у 2020 році було зареєстровано 1,5 мільйона нових випадків інфікування ВІЛ. Більшість людей змушені носити маски, приховуючи свій діагноз або стиль життя.

Ситуація в Україні

Кожен третій ВІЛ-позитивний українець не знає про свій статус, а рівень обізнаності про можливість безкоштовного тестування та доконтактної профілактики досить низький.

Між тим, доконтактна профілактика (pre-exposure prophylaxis, PrEP) дозволяє мінімізувати ймовірність отримання ВІЛ від партнера. PrEP призначений для людей в ситуаціях та в періоди їхнього життя, коли вони можуть наражатися на високий ризик інфікування ВІЛ. Наприклад, через ризиковану сексуальну поведінку, яка характеризується частою зміною партнерів та відмовою від постійного використання презервативів. До однієї з найбільших груп ризику відносяться чоловіки, що практикують секс з чоловіками.

У рамках проєкту HealthLink БО «100% Життя» за підтримки USAID вирішила нагадати цільовій групі ЧСЧ (чоловіки, що практикують секс з чоловіками) про доступність профілактики, здатної захистити людину від інфікування ВІЛ на 99%.

Завдання кампанії

Проінформувати людей про доступність PrEP. Підвищити попит на профілактику серед цільових груп. Донести цінність препарату та важливість його використання для людей, які практикують ризиковані сексуальні практики й через це перебувають у зоні високого ризику інфікування.

Цільова аудиторія:

  • Чоловіки, які практикують секс з чоловіками (ЧСЧ, пріоритетна ЦА)
  • Індексні партнери
  • Люди, що вживають ін’єкційні наркотики (ЛВІН)
  • Робітники комерційного сексу (РКС)
  • Гетеросексуали, які регулярно практикують ризикову поведінку

Практично всі сегменти ЦА змушені приховувати свої сексуальні вподобання чи стиль життя, вдягнувши «маски».

Етап перший: травесті-діва у масці

Представники ЦА змушені приховувати свої сексуальні вподобання та стиль життя, вдягаючи «маски», які дозволяють їм почуватися безпечно в не надто толерантному до них українському суспільстві.

Розуміючи це, обличчям першого етапу кампанії ми обрали співачку і травесті-діву Монро. Вона вирішила провести експеримент та прожити тиждень, не знімаючи маску, щоб підтримати тих, хто змушений носити її у реальному житті. Про перебіг експерименту вона регулярно розповідала в соцмережах, з’являючись у аксесуарі на публіці. За час кампанії Монро опублікувала 30 сторіз у масці.

Дизайн маски був обраний не випадково. Людина, яка може з багатьох причин бути змушена ходити в такій «суспільній масці», що складається з безлічі шматків дзеркал, віддзеркалює для зовнішнього світу все те, що від неї очікують.

Аби привернути увагу до експерименту Монро, разом з командою FFFACE ми розробили AR-маску, яка точно повторює дизайн маски суперзірки, та запропонували блогерам приміряти її. 10 інфлюенсерів з’явились в сторіз у масці.

Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform

25 липня Монро зняла маску і опублікувала ролик, в якому розповідає про PrEP. Читачам вона пропонує перейти на сайт prozdorovia. in. ua та отримати інформацію про PrEP, згадуючи БО «100% Життя» як організацію, куди можна звернутися за консультацією. На етапі ревілу блогери також опублікували сторіз, в яких розповіли про доконтактну профілактику, додавши посилання на сайт. Також нам вдалося домовитися з релевантними нашій ЦА пабліками про репост ревілу Монро: Gender Z, Kyivpride та insight_ngo.

Загалом маска отримала близько 160 тисяч переглядів та майже 8 тисяч відкриттів. Користувачі активно робили фото у масці та публікували їх у соцмережах. А медіа розповідали про експеримент зі згадкою про PrEP.

Етап другий: банери зі сміливими меседжами

Протягом наступних двох місяців ми виходили з діджитал-кампанією. Креативна команда розробила банери з різними повідомленнями під нашу ключову групу для різних платформ. На YouTube ми запустили рекламний ролик з Монро, у Facebook та Instagram — банерні оголошення. Для Google обрали рекламу в пошуку та банери, а ще опублікували банери у популярних застосунках для знайомств та відео з Монро на сайтах із контентом для дорослих.

Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform

За майже два місяці ми охопили понад 800 тисяч людей та отримали 16 тисяч унікальних переглядів сторінки, з яких майже 12 тисяч (79%) за медійної підтримки.

Коли маски зняті: протидія ВІЛ у кейсі Medinform

Також за час кампанії зріс трафік на сайт з органічного пошуку на 42% у порівнянні з аналогічним періодом до запуску кампанії. Кількість досягнутих цілей «Хочу обстежитись» збільшилась на 17% у порівнянні з аналогічним періодом до рекламної кампанії, що свідчить про значну успішність кампанії загалом.

Висновки

Мікс інструментів та вдало підібраний амбасадор дозволили нам розповісти про PrEP якомога більшій кількості людей. Нам вдалось долучити на сайт якісну цільову аудиторію, про що свідчить час перегляду відвідувачами сторінки. А формат сторітелінгу дозволив говорити про профілактику ВІЛ без повчання та залякування, завдяки чому проєкт був добре сприйнятий аудиторією.


Читайте також:

Nebo на культурній орбіті: про виставку різдвяних топерів, взаємодію зі штучним інтелектом та традицію Тома Круза

Теги: ексклюзивздоров'якейсикреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.