Цього літа бренди розпочали хвилю ностальгійного маркетингу. А зараз Puma та Kool-Aid роблять свій резонанс незадовго до завершення сезону. Два бренди цього тижня створили колаборацію в одязі, повертаючи своїх шанувальників до обіду в початковій школі, де соки Kool-Aid були must-have.
Лінія одягу та взуття включає білу худі, яку можна поєднувати з будь-якою з трьох футболок яскравого кольору з пам’ятним смайликом Kool-Aid, надрукованим спереду. Колекція взуття з низьким верхом доступна в дитячих і дорослих розмірах і включає кросівки Puma в стилі клайд, замші та дикого райдера. Одяг можна придбати у флагманському магазині Puma у Нью-Йорку, а також в інших роздрібних магазинах кросівок на території США.
Літня колаборція між дитячим напоєм, що належить компанії Kraft Heinz, і модним роздрібним магазином продовжує тенденцію маркетологів співпрацювати над брендовим одягом, спрямованим на лояльних шанувальників. Ностальгія використовується для зв’язку з молодшою та старшою аудиторіями. Давній родич Puma, Adidas, співпрацював із Cheetos та Bad Bunny для запуску ексклюзивної модної лінії, яка використовувала цифрові технології для розблокування їхньої колекцію.
Panera увірвалась у літню тенденцію своєю колекцією «супових» купальників, тоді як Pizza Hut провела споживачів «вулицею пам’яті» своєю old-school колекцією вуличного одягу Pizza Hut.
Читайте також:
The Weeknd, BTS, Camila Cabello: YouTube запустив одну з найбільших рекламних кампаній