7 жовтня в Києві стартував новий фестиваль сучасного мистецтва, моди, культурних кооперацій, візуальних рішень та технологій KYIV Art & Fashion Days. Цьогоріч в програмі платформи об’єдналися 11 українських та світових дизайнерів, неочікувані міські локації, гості з різних куточків планети та круті мистецькі роботи. Відкривав фестиваль показом своєї колекції одягу в музеї Шевченка засновник бренду GUDU Лаша Мдінарадзе. Однією з прикрас лінійки став патерн, натхненний лініями й формами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що зображає саму суть BORJOMI.
«Для нас колаборація з Лашою в рамках KYIV Art & Fashion Days — ідеальний метч і абсолютний симбіоз цінностей, бекграунду, світобачення. По-перше, бренд GUDU, як і BORJOMI, має грузинське коріння. По-друге, Лаша, як і ми, завжди експериментує, впроваджує нові форми, ідеї, відчуття. Він сміливо змінюється та відчуває дух часу, слідкує за трендами та створює їх. GUDU — інноваційний бренд з великим майбутнім, яке хочеться побачити на власні очі. По-третє, ви бачили цей неймовірний аутфіт, прикрасою якого стала алюзія на оленя BORJOMI? Сучасна, стильна і дуже крута!
Нарешті, фестиваль, створений на перетині культур, країн, дизайнів, мистецьких поглядів та сучасних рішень. KYIV Art & Fashion Days — івент, якого так не вистачало нашому місту! До речі, його започаткувала засновниця Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi Софія Чконія, яка не тільки співпрацювала з Демною Гвасалією та Девідом Комою, а й змусила весь світ заговорити про грузинську моду. Сподіваюсь, на нову київську платформу, яка об’єднає мистецтво і моду чекатимуть не менші горизонти», — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.
Нагадаємо, що нещодавно BORJOMI відсвяткував 130 років з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд відомий далеко за межами Грузії, а смаком легендарної води насолоджуються більш ніж у 40 країнах світу. BORJOMI — це багатовікові традиції, помножені на інновації, це одночасно тренд і вічна класика. Це бренд, який вже понад 130 років та не зупиняється ні на секунду. Це неочікувані колаборації, цікаві дизайни, круті івенти в рамках нової кампанії бренду «Жива вода, жива легенда». Це історія і сучасність, з якою BORJOMI драйвово вривається в наше життя.
Читайте також:
Грегор Сейлер: сюрреалістична краса будівель Арктики