• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Ключ автентичності для брендів при співпраці з виконавцями хіп-хопу

22 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ключ автентичності для брендів при співпраці з виконавцями хіп-хопу
Share on FacebookShare on Twitter

Хіп-хоп зробив свій відбиток у популярній культурі, щоби надихнути все: від модних брендів до тенденцій соціальних медіа. У результаті провідні бренди охопили хіп-хоп виконавців у своєму маркетингу, щоби скористатися творчістю та славою виконавців, але це може мати неоднозначні результати.

В останні роки співпраця з брендом реперів, наприклад, трапеза McDonald’s Travis Scott, джингл Just Eat зі співачками Snoop Dogg та Reebok Cardi B, були надзвичайно прибутковими, як для корпорації, так і для зірок. Музика хіп-хопу міцно закріпилася в маркетинговому напрямку.

Ідея хіп-хопу та партнерства з брендами може бути надзвичайно динамічною через сміливу природу самого хіп-хопу. «Хіп-хоп — це голос культурно актуальних. Це звук і вираз руху, уособлення реальних проблем і тем, які були перекладені на музику, що базується на джазі, блюзі та Motown», — каже Елайджа Торн, креативний директор MassiveMusic New York.

Крім того, щоби кинути виклик суспільству та об’єднати людей, існує ще й рівень самореклами, вкорінений у хіп-хопі, до якого прагнуть бренди. «Від виклику фальшивих реперів до того, щоби намалювати більше графіті на шість поїздів, самовираження хіп-хопу історично було розповіддю від першої особи. Ця точка зору може варіюватися від позитивних тверджень до нахабних, або навіть показових і часто призводила до розміщення продукції у її текстах», — додає Торн.

Найбільш запам’ятовуються ті оголошення, які розповідають історію людського досвіду — реальні історії про реальних людей. Це пов’язує людей «так само як це робить хіп-хоп». Бренди розглядають це, як можливість схвалення молодшої аудиторії, а артисти усвідомлюють, що вони могли б скористатися цим, вписавши їх у свої тексти-це виграшна комбінація.

Звісно, як і будь-що, як тільки продукт, пісня чи витвір мистецтва потрапляють у мейнстрім, завжди виникатиме думка, що він втрачає частину своїх крутих добірок. «У наш час хіп-хоп є масовим. Поп-культура протягом майже сорока років послідовно намагалася запозичити і викрасти її, не надаючи їй належного кредиту», — зазначає Торн.

Бренди постійно намагаються знайти нові способи охопити молодшу аудиторію. Співпраця з певними реперами робить хіп-хоп більш доступним і комерційним, а своєю чергою організації виглядають більш альтернативними та прохолодними за замовчуванням — якщо кампанія пройде добре.

З будь-чим, завжди будуть промахи, і «використання знаменитості ніколи не повинно коштувати поганої творчої ідеї», радить Торн. Партнерство має відчувати себе автентичним і вражати правильні ноти, як тонально, так і візуально. Це зводиться до освіти, і бренди, які збираються співпрацювати з зірками хіп-хопу в їх маркетингу, не виконуючи домашнє завдання, «піддаються висміюванню», а Торн виділяє рекламу Sprite від Дрейка та угоду MC Hammer з KFC.

Торн робить висновок: «Глядачі побачать прямо через очевидне привласнення культури комерційними засобами, а не залучатимуть до партнерства, яке відчуває себе реальним і значущим».

Джерело


Читайте також:

Про самотність – не словом, а тілом. Прем’єра фізичної вистави POSLUKH

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.