Українці запрошують до Києва другого Канського лева

Компанія CFC Consulting опубліковала відеоролик до проекту “Bronze Calls for Silver”, в якому отриманий минулого року командою УКМЦ Бронзовий Канський лев подорожує Києвом — новим містом креативності.

Відеоролик руйнує традиційні стереотипи про брендинг міст, акцентуючи увагу глядача на креативних проектах, створених українською культурною спільнотою: “Арці розмаїття” та вінку із червоних маків на монументі Батьківщини-Мати.

Bronze Calls for Silver” – унікальний відеоролик, в якому ставиться на меті доведення успішної реалізації проекту за тиждень до 20 квітня – кінця подачі конкурсних заявок “Канських Левів 2018”. Завданням відео стало не лише оголошеня Києва як міста креативності, але й амбіційне здобуття Срібного Канського лева.

Зйомки відеоролику відбулися 14 квітня, та вже 18 квітня відео стало доступним в мережі і стрімко отримало близько 60 тисяч переглядів. Головною героїнею відео є Олександра Міроненко, учасниця проекту “Голос. Діти 3”, яка з’явилася перед глядачами в образі Срібного левеняти.

Проект також включає в себе міжнародне поширення відеоролика серед 184 офіційних міжнародних представників Cannes Lions International Festival of Creativity – послах світового креативу. Ця тактика дозволяє на світовому рівні промотувати столицю як місто новаторства та ідейності, отримуючи схвальні відгуки від іноземних партнерів.

“Ми пишаємося нескінченною твочою пристрастю столиці і закликаємо всіх українських креативних візіонерів сприяти популяризації Києва як міста креативності, виграючи більше канських левів за їхні унікальні бачення, винахідливість та творчий геній. Минулого року ми здобули першого Лева для України, але ми впевнені, що це був лише старт великих здобутків української креативної індустрії,”  – зазначив засновник та керівний партнер CFC Consulting Геннадій Курочка.

“Проект “Bronze Calls for Silver” був важким, але надзвичайно цікавим. Складно було поєднати його технічні та жанрові аспекти, проте ми впоралися та презентували якісну роботу,” – коментує режисер відео Іван Тимченко.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...