• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Хто з’їв білборд соусного бренду Sir Kensington’s?

25 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Час від часу на вулицях можна побачити білборди, які вочевидь комусь здалися достатньо апетитними, щоб спробувати їх вгризти. А нещодавно бренд приправ та соусів Sir Kensington’s вирішив зайти ще далі, влаштувавши в Нью-Йорку доволі кумедну рекламну кампанію. Впродовж трьох тижнів на одній з мангеттенських стін змінювалися білборд за білбордом, оскільки попри всі попередження бренда Sir Kensington’s хтось внадився їх їсти (чи принаймні надкушувати).

Така жартівлива кампанія була реалізована агенцією Interesting Development.

Ньюйоркці, як це вони часто роблять, попередження бренда проігнорували, оскільки не минуло й двох днів, як шматки білборда щезли в чийомусь велетенському роті. Схоже, зображення кетчупу та майонезу виявилися аж надто принадними (як і верхній лівий куток білборда).

Минуло ще два дні, і надкусаний білборд «залатали». І написали на ньому ще одне, суворіше, попередження.

Але навіть погроза відеоспостереження не врятувала білборд Sir Kensington’s від зубів зголоднілих перехожих.

Зрозумівши, що до справи треба братися серйозно, бренд знову замінив білборд і підрядив актора Стіва Ширріпу (відомого своєю роллю Боббі Бакальєрі в «Клані Сопрано») його охороняти, що теж викликало жваве обговорення кампанії в соцмережах.

Але навіть це не врятувало білборд. Зрештою бренду Sir Kensington’s довелося замінити його на менш смаковитий варіант, який просто стверджував, що його попередника перевезли у женевський фріпорт, відомий складський комплекс в Швейцарії, де зберігаються витвори мистецтва та інші цінності.

Охорона та медіа

Пол Кайоццо, креативний директор Interesting Development, зазначає, що логістично цю серію кумедних білбордів було непросто реалізувати. Креативникам доводилося точно розраховувати час, працювати у вихідні, робити численні заміни білбордів, підлаштовуватися під розклад актора і навіть робити перевезення в Швейцарію.

Втім, Стів Ширріпа виявився незамінною частиною кампанії, і не лише тому, що в його виконанні така охорона білборда привернула неабияку увагу перехожих. Про свою місію «охоронця» він також розповів місцевим і національним виданням.

Загалом, своїм кумедним характером ця кампанія завдячує винахідливості, властивій незалежним брендам, одним з яких був і Sir Kensington’s до того, як його викупила Unilever. Серед кампаній цього бренда можна побачити, зокрема, музей смаженої картоплі та документальний фільм про її історію.

Джерело

Теги: гуморзовнішня рекламакреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.