Час від часу на вулицях можна побачити білборди, які вочевидь комусь здалися достатньо апетитними, щоб спробувати їх вгризти. А нещодавно бренд приправ та соусів Sir Kensington’s вирішив зайти ще далі, влаштувавши в Нью-Йорку доволі кумедну рекламну кампанію. Впродовж трьох тижнів на одній з мангеттенських стін змінювалися білборд за білбордом, оскільки попри всі попередження бренда Sir Kensington’s хтось внадився їх їсти (чи принаймні надкушувати).
Така жартівлива кампанія була реалізована агенцією Interesting Development.
Ньюйоркці, як це вони часто роблять, попередження бренда проігнорували, оскільки не минуло й двох днів, як шматки білборда щезли в чийомусь велетенському роті. Схоже, зображення кетчупу та майонезу виявилися аж надто принадними (як і верхній лівий куток білборда).
Минуло ще два дні, і надкусаний білборд «залатали». І написали на ньому ще одне, суворіше, попередження.
Але навіть погроза відеоспостереження не врятувала білборд Sir Kensington’s від зубів зголоднілих перехожих.
Зрозумівши, що до справи треба братися серйозно, бренд знову замінив білборд і підрядив актора Стіва Ширріпу (відомого своєю роллю Боббі Бакальєрі в «Клані Сопрано») його охороняти, що теж викликало жваве обговорення кампанії в соцмережах.
Але навіть це не врятувало білборд. Зрештою бренду Sir Kensington’s довелося замінити його на менш смаковитий варіант, який просто стверджував, що його попередника перевезли у женевський фріпорт, відомий складський комплекс в Швейцарії, де зберігаються витвори мистецтва та інші цінності.
Охорона та медіа
Пол Кайоццо, креативний директор Interesting Development, зазначає, що логістично цю серію кумедних білбордів було непросто реалізувати. Креативникам доводилося точно розраховувати час, працювати у вихідні, робити численні заміни білбордів, підлаштовуватися під розклад актора і навіть робити перевезення в Швейцарію.
Втім, Стів Ширріпа виявився незамінною частиною кампанії, і не лише тому, що в його виконанні така охорона білборда привернула неабияку увагу перехожих. Про свою місію «охоронця» він також розповів місцевим і національним виданням.
Загалом, своїм кумедним характером ця кампанія завдячує винахідливості, властивій незалежним брендам, одним з яких був і Sir Kensington’s до того, як його викупила Unilever. Серед кампаній цього бренда можна побачити, зокрема, музей смаженої картоплі та документальний фільм про її історію.