• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс «Верес» та VIVID

23 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс «Верес» та VIVID
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція зі створення бренд контенту VIVID реалізувала ням-нямний проєкт для бренду Верес у TikTok. Команда агенції розповідає — як за допомогою яскравого розважального контенту отримати понад 12М переглядів брендованого відео у TikTok, крутий і креативний UGC та максимально залучити молоду аудиторію.

Завдання

Нам потрібно було підвищити впізнаваність/лояльність до бренду серед молодої аудиторії (покоління Y, Z) та посилити статус «смачного, доступного, свого бренду» — щоб продукція «Верес» була максимально присутня у раціоні/меню молодшої аудиторії. А також донести ключове повідомлення комунікаційної стратегії бренду 2020 — «Верес. Смачно як завгодно», у більш емоційній формі.

Основна цільова аудиторія

Молоді люди, люблять смачно поїсти вдома з мінімальними витратами часу на приготування і водночас промоніторити соціальні мережі, поюзати інтернет, поспілкуватися з друзями.

Бар’єри

Ринок консервованої продукції досить інертний та консервативний. Крім того, існує міф про те, що покоління Y, Z не споживає консервовану продукцію. І продукти бренду «Верес» користуються популярністю серед старшої вікової аудиторії.

Рішення

Ми вирішили створити «смачний» розважальний контент, де аудиторія буде взаємодіяти з продуктом, апетитно, гучно та оригінально смакувати ним. Тут важливе значення має саме звук, адже він є невіддільною частиною успішних кампаній в TikTok.

Основна ідея проєкту базується на понятті ASMR (автономна сенсорна меридіальна реакція), суть якої полягає в тому, щоб розслабити та заспокоїти слухача, заколисати його свідомість приємним для мозку фактурним звучанням звичних предметів. ASMR — тренд, який вже давно захоплює увесь світ, а дослідження соціологів підтверджують: на м’які ASMR-звуки люди реагують з довірою та симпатією.

Зазвичай, ми стараємося стримувати себе у звуках під час їжі, але тут стримувати себе більше немає сил. Хрустяшки, ням-нямки, плямки, мном-мноми, сьорби, — і все все все, що супроводжує поїдання дуже смачних продуктів бренду Верес, більше не потрібно приховувати! Навпаки потрібно шуміти їжею від душі і привселюдно в TikTok.

Ми вибрали 9 популярних тіктокерів, ґрунтуючись на аналізі їх контенту, (креативний і розважальний) якості й активності підписників, високому відсотку української аудиторії профілю. Запропонували блогерам дуже гучно наїстися з душею та від душі та запустили челлендж #ВересПоМоєму.

Оскільки розпаковування боксів вже давно втратили свою популярність, то ми вирішили відправити героям набір продукції Верес і мерч з крутим яскравим дизайном, в якому вони зняли фанове відео зі споживанням продукції. Після чого блогери опублікували ролик з хештегом #ВересПоМоєму та попросили користувачів підхопити челлендж і їсти продукти Верес так, як смачно їм.

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@vlad_shevchenko

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@lyonches

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@bagirova_11

Хрусткоплямкосьорбонямномномна ТікТок-кампанія. Кейс Верес та VIVID

@etotracyyy

Результати

Кампанія тривала 3 тижні (квітень-травень 2021) і в результаті отримала високі показники охоплення та залучення ЦА: понад 12 млн. переглядів і 382К лайків, більше 5К коментарів та згадування в UGC від фанів! Тож результати досить сміливої кампанії в ТікТок для консервативного бренду перевищили прогнозні показники, підтвердивши нашу гіпотезу: молода аудиторія готова комунікувати з «Верес» — головне знайти саме той канал комунікації.

Висновки

  1. Інфлюенсери в TikTok вже орієнтовані на більш пряму рекламу, в той час, як аудиторія очікує від блогерів максимально нативний контент. Із самого початку кампанії ми дуже здивувалися, що не зважаючи на те, що бриф на контент був максимально креативний з ASMR референсами, що надихали, перша ітерація контенту, яку ми отримали від інфлюенсерів, була максимально «рекламна». І нам довелося докласти зусиль, щоб контент все ж таки перетворився на круте «нямне» відео. Ми проговорювали нюанси завдання з усіма учасниками процесу, організовуючи сумісний колл між блогерами, агенцією і клієнтом.
  2. У TikTok кампанії для бренду Верес максимальне залучення отримав саме більш сміливий контент від Ольги Багірової й Трейсі. Отже, бренду в TikTok потрібно бути сміливим до кінця і надати можливість блогерам створювати контент на свій розсуд, у своєму стилі, той, до якого звикла його аудиторія. Тобто від самого початку потрібно вірно оцінювати свої сили. Левел креативності ідеї повинен максимально відповідати цінностям і можливостям бренду, щоб імплементація ідеї стала можливою без «ампутацій» та «адаптацій».

Співпраця з брендом «Верес» довела — якщо у вас є трендова фішка, вірний конс’юмерський інсайт і ще купа сміливості та бажання бути почутим, то вам під силу привернути увагу молодої аудиторії в ТікТок.


Пропонуємо вам також: Новорічна кампанія бренду Pepsi в ТikTok. Кейс агенції VIVID

Теги: TikTokідеїінфлюенсерикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.