Рік тому команда Vandog Agency розробила новий бренд м’ясних снеків від «Бащинського» — «Хо перекусити?», а тепер настав час і для рекламної кампанії.
Вона відображає ритм сучасного життя, у якому все менше місця залишається на довгі фрази та приготування їжі.
В команді агенції зробили все, щоб ви запам’ятали це словосполучення: придумали яскравий музичний кліп замість традиційного ролика, насолодились музичними зйомками та почали наспівувати його разом з дівчатами гурту «Fo Sho».
«Слухай мене бро, слухай мене сіста!» — здається, такого в нас ще не було.
Написаний креативною директоркою агенції Іриною Мєтньовою текст пісні виконує афро-український музичний проєкт «Fo Sho» у складі трьох неймовірно талановитих і яскравих сестер. Вони вже встигли виступити у другому півфіналі нацвідбору на міжнародний пісенний конкурс «Євробачення 2020». Між іншим, саундтрек, створений Fo Sho, має всі шанси зажити своїм життям на радіо.
Дівчата з «Fo Sho» не тільки створили музику, аранжування та заспівали, а й зіграли у відео головні ролі. Вони перетворилися на винищувачок демонів голоду, які заважають нормально жити, працювати, розважатися. Але наші дівчата розправилися з демонами голоду за допомогою упаковок снеків «Хо перекусити?».
«Хо перекусити?» став першим в парасольковому бренді «Хо…». Лінійка також поповнилася такими суббрендами як «Хо поїсти?», «Хо сендвіч?».
Читайте також: COMFY разом із креативною агенцією Banda створили нову іміджеву рекламну кампанію. Вона пояснює, чому COMFY — #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам.