Сеть ресторанов быстрого питания KFC предложила жителям США оформить двухмесячную подписку на свои жареные куриные крылышки за $75. Как пишет PR Newswire, специальное предложение под названием «Приправленные билеты» было подготовлено к футбольному сезону в Соединенных Штатах совместно со StubHub — сервисом покупки билетов онлайн.

В течение десяти недель KFC будет продавать до 500 жареных крыльев за $75 на StubHub. Еженедельно один обладатель «приправленного билета» сможет заказать до 48 кусочков курицы, а в последние семь дней — до 96. В общей сложности «подписчик» получит до 528 крыльев. По обычной цене в заведениях сети такое количество курицы обойдется посетителю примерно в $407.

На сайте StubHub доступно 500 билетов со специальным предложением. Для его продвижения в США была запущена кампания с символом KFC — полковником Сандерсом, направленная на аудиторию футбольных фанатов. Работа выполнена креативным агентством KFC Wieden & Kennedy Portland.

Источник: 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...