• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Кейс «Мастодинон»: як зробити замовчувану проблему обговорюваною та збільшити частку ринку й зміцнити лідерство

14 Травня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Кейс «Мастодинон»: як зробити замовчувану проблему обговорюваною та збільшити частку ринку й зміцнити лідерство
Share on FacebookShare on Twitter

Минулого року увага всього світу була прикута до пандемії COVID-19. Проте це зовсім не означає, що інші питання охорони здоров’я зникли самі собою. Але для того, щоб зробити їх видимими й обговорюваними, у 2020 році потрібно було вжити надзусиль. Виробник препарату для жінок «Мастодинон» (від болю в грудях при ПМС), компанія Bionorica, звернулася до рекламної агенції DIEVO, яка входить до складу холдингу NCG (Nostra Communication Group), аби розробити кампанію, яка допоможе актуалізувати проблему болю в грудях при ПМС та його своєчасного лікування.

Чому важливо почати розмову?

Біль у грудях при ПМС — доволі поширений серед жінок: близько 25% українок у віці від 18 до 45 років стикалися з цим неприємним відчуттям. Проте мало хто про це говорить. Більше того, навколо питання існує безліч застарілих стереотипів і упереджень, які змушують жінок терпіти, а не вирішувати проблему.

«Мастодинон» — лідер категорії жіночих препаратів від болю в грудях при ПМС, але планувався тренд зниження частки продажів, тому бренд хотів зміцнити свої позиції та збільшити обсяг продажів. Хоча гінекологи в Україні активно рекомендують препарат, проблема в іншому — жінки зазвичай не звертаються через біль у грудях до лікаря, а тому просто не знають про те, що його можна позбутися. І таких в Україні — понад 60%, саме стільки представниць цільової аудиторії ніколи не чули про «Мастодинон», адже виробник не мав комплексного підходу до комунікації, а в суспільстві сама проблематика не обговорювалась. Саме тому бренд вирішив змінити ситуацію і почати говорити зі своєю аудиторією напряму.

Кейс «Мастодинон»

Комунікаційна кампанія мала наступні цілі:

  1. Актуалізувати проблематику болю в грудях при ПМС та її коректного лікування.
  2. Збільшити знання про «Мастодинон» та підвищити рівень споживання препарату.
  3. Збільшити частку в категорії та рівень продажів.

Стратегічний підхід

Цільова аудиторія продукту доволі широка — жінки 18–45 років у містах з населенням від 50 тис. мешканців. Тому необхідно було задіяти максимально афінітивні канали з найбільшим охопленням та обрати найефективніший формат комунікації. А також — розробити потужний креативний меседж із тривалим фокусом на питання, який дозволить справді замислитись про необхідність вирішувати проблему.

Ядром кампанії став відеоролик. Для його розповсюдження команда DIEVO вирішила задіяти digital-канал, що дозволяє найбільш точно таргетувати аудиторію й досягти значного ефекту за рахунок оптимізації вартості розміщення. Спочатку планувалося задіяти ТБ, однак digital дав більше можливостей для фокусування саме на потрібній продукту аудиторії й дозволив значно оптимізувати бюджети. До того ж серед аудиторії продукту частка користувачів інтернету була доволі високою, так само як і рівень довіри до реклами в інтернеті.

Відповідно до соціально-демографічних показників, креативники виокремили три різні підгрупи аудиторії: молоді студентки, офісні працівниці та матері. У кожної з них свій ритм життя, свої погляди, різний ступінь готовності до розмови. Саме тому для кожної групи ЦА було вирішено розробити унікальне відео й обрано відповідний спліт інструментів для донесення креативу.

Креативна концепція відео

Для того, щоб відео було максимально релевантним цільовій аудиторії, в ньому планували говорити про те, що зазвичай і блокує вирішення проблеми: про стереотипи. Так часто буває, що питання жіночої фізіології супроводжуються нерозумінням, насмішками чи недоречними коментарями: «Це твоя жіноча доля!», «Терпи, тобі ще народжувати!», «Кожна жінка терпить — і ти мусиш!». Через них жінки звикли ігнорувати свої проблеми й не звертатись до лікарів. У відео показали, чому стереотипи мають відійти в минуле, а сучасні жінки можуть не миритися з болем, а позбутись його.

Ключовим повідомленням кампанії стало: «Ти не зобов’язана терпіти. Єдине, що ти зобов’язана, — це бути здоровою!»

Тактика комунікації

У ротацію ролики запускалися паралельно, за рахунок ефективного міксу відео-інструментів:

  • Прямі розміщення в Youtube та Facebook, використання програматик-платформи Google DV360 та пакетних розміщень в Admixer для побудови якісного охоплення.
  • Ремаркетинг в Youtube та Facebook за допомогою 6-секундних скорочених відео та інформерамів на тих, хто бачив повну версію, для оптимізації частоти контакту та вартості.
  • Пакетні розміщення SLDS Digital TV для додаткового охоплення телевізійної аудиторії на інтернет-сайтах телеканалів.

Відеоролик був доповнений інформативною статтею на одному з найбільш масових українських онлайн-видань «Сегодня». До матеріалу автори включили всі ключові питання щодо проблеми болю в грудях при ПМС, а також розповіли про шляхи вирішення питання.

Також було залучено блогерок, які у своїх постах та сторіз у соціальних мережах відверто ділилися особистим досвідом, а також розповідали, як використання препарату допомогло їм позбутися болю.

Кейс «Мастодинон»

Кейс «Мастодинон»

Кейс «Мастодинон»

Сукупність різних каналів та підходів дозволила привернути увагу жінок, а саме питання перестало бути замовчуваним.

Результати кампанії

Жінки позитивно відреагували на повідомлення кампанії, а також на його реалізацію в різних форматах (у відео, статті, постах блогерів). Завдяки залученню інструментарію з можливістю таргетингу та оптимізації вартості охоплення автори кампанії зуміли донести повідомлення до понад 2,3 млн українок, що приблизно сягає 90% цільової аудиторії в інтернеті. Створені для проєкту відео отримали більш ніж 15 млн повних переглядів. Інформацію від блогерок у соцмережах переглянули майже 1 млн разів, а додаткове охоплення аудиторії цих постів сягнуло 800 тис. користувачок.

Жінок, які знають про можливості лікування болю в грудях при ПМС, після проведення кампанії, згідно з результатами досліджень, стало на 11% більше, а знання бренду збільшилося з 33 до 46%. При цьому частка в цільовій аудиторії тих, хто споживав «Мастодинон», більш ніж подвоїлася: з 10 до 24%. Навіть попри пандемію й падіння продажів у категорії, вдалося збільшити рівень продажів препарату й зміцнити лідерство в категорії на 2%. 

Проте найважливішим залишається соціальний ефект: жінки перестали мовчати про проблему й почали більше дбати про власне здоров’я.


Читайте також: Як інфлюенсери розповіли про відповідальне ставлення до тварин і анонсували гру для дітей від Happy Paw і Purina — кейс AIR Brands.

Теги: Видеоздоров'якейсреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.